LIFESTYLE

FOTO: Audi RS3 najjača je baja u gradu

Audi RS3 dobio je potpuno novi izgled i temeljito dorađeni motor koji sada razvija 400 KS i omogućuje mu za još dvije desetinke bolje ubrzanje u odnosu na limuzinu.

Nakon nedavno predstavljenog novog Audija RS3 limuzine konačno je sada predstavljen i kompaktni RS3 Sportback koji sada također koristi značajno dorađeni Audijev petocilindarski turbobenzinski motor s direktnim ubrizgavanjem.

U Ingolstadtu tvrde kako je riječ o najsnažnijem serijskom petocilindarskom motoru. Poprečno postavljeni 2,5-litreni motor poboljšan je u mnogim detaljima uključujući lakši i krući poklopac kartera od aluminija umjesto dosadašnjeg koji je bio čelični. Dobio je i sustav dvostupanjskog ubrizgavanja, Audijev patentirani sustav upravljanja ventilima i protočni ispušni sustav.

Snaga mu je sada narasla na okruglih 400 KS, a okretni moment na 480 Nm koji su raspoloživi u širokom rasponu od 1700 do 5850 okretaja u minuti. Te brojke znače da je RS3 za čak 60 KS snažniji od BMW-a M140i i 19 KS snažniji od Mercedesa A45 AMG.

Tolika snaga i moment prenose se na sve kotače putem sedmobrzinskog automatskog mjenjača s dvije spojke S-Tronic koji je dobio novi software. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h novom RS3 treba ukupno 4,1 sekunda što je dvije desetinke brže od prethodnika. Najveća dozvoljena brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, a po želji kupca može biti povećana na 280 km/h.

Novi RS3 niži je za 25 milimetara u odnosu na standardni A3, a ima i 20 mm širi trag kotača. Serijski dolazi s kočnicama čiji su diskovi promjera 310 milimetara na svim kotačima. Na popisu doplata su karbonsko-keramički prednji diskovi.

Serijski RS3 dolazi na 19 cola kotačima s gumama 235/35 na svim kotačima. Dinamička se svojstva automobila mogu podešavati standardnim sustavom Audi Drive Select koji nudi opcije Comfort, Auto i Dynamic. Odabirom željene opcije prilagođavaju se upravljač, mjenjač, mape ubrizgavanja i ispušni sustav. Pored toga, na popisu doplata je i tvrđi sportski ovjes s adaptivnom kontrolom amortizera.

 

Galerija:

 

Ivan Vrhovec

Urednik MotorsportHR-a :) Započeo svoj novinarski put, daleke 2011. i očuvao ga sve do danas. Radio sam za razne medije, poput Auto90, GP1, srpski Sportissimo Rs, jednom ranije za MotorsportHR. Da, ovo je moj drugi put ovdje. :) Stekao sam iskustvo koje je neprocjenjivo i poznanstva koja su ostala i do dan danas, neka od njih su veoma čvrsta. :)
Follow Me:

Related Posts