Zanimljivosti: Citroën Visa – AutopressHR
Citroën Visa proizvodio se od 1978. do 1988., a u raznim drugim varijantama (npr. rumunjski Oltcit) i dulje. Visa je nastala kao zamjena u B-segmentu za 2CV, tj. Spačeka, i Ami, a tehnološki se temeljila na nekim Spačekovim rješenjima te na platformi Peugeota 104. Tako je par 104 i Visa bio prvi par modela nastao na zajedničkoj platformi unutar PSA grupe osnovane 1976.
Budući da je Peugeot na stol donio redne četverocilindarske motore (Douvrin/X aluminijski motor), a Citroën dvocilindarski bokser, razne varijante Vise koristile su različite kombinacije motora i getribe. 1980-ih je došao redizajn (od Heulieza) i dizelska verzija, koja je koristila i malo drugačije karoserijske panele jer je sklop motora i prijenosa zahtijevao više prostora pod haubom.
U kabini Visa je koristila zanimljivo rješenje za upravljanje svjetlima i brisačima smješteno na cilindričnom nosaču pri lijevoj strani volana, a nakon redizajna interijera, i samoponištavajuće polugice žmigavaca.
Najjače verzije bile su Mille Pistes, s 1.4 motorom, pogonom na sve kotače, i ovisno o varijanti, 112-140 KS. Model s fotografije je Visa Club, što znači da koristi Citroënov bokser motor s elektroničkim paljenjem. Taj je automobil trenutno na prodaju i vlasnika se može kontaktirati na 0918924262.