Čak 10 različitih automobilističkih brendova prodaje “Auto Hrvatska”, tvrtka koja vuče korijenje iz sredine prošlog stoljeća i koja posljednjih nekoliko godina nezaustavljivo raste. Danas su napravili još jedan veliki korak otvorivši impozantni novi salon vozila Seat i Cupra u Zadru. Novi prodajno-servisni centar upotpunjuje ponudu Poslovnog centra Zadar tvrtke Auto Hrvatska Automobili.

Polovina automobilističkih brendova koje prodaju stižu iz Volkswagen grupe tako da ne čudi što su uz čelne ljude “Auto Hrvatske” u poslovnoj zoni blizu Gaženice, pristigli i gotovo svi poslovni lideri Porsche Croatia.


Alen Vuksan Ćusa, izvršni direktor “Auto Hrvatske” s neskrivenim je zadovoljstvom danas u znanoj zadarskoj ulici Franka Lisice, gdje ova kompanija već ima prodajne salone drugih marke predstavio i dvije nove u Zadru. Predstavljajuću novi salon Alen Vuksan Ćusa je kazao: – Zadar nije velik grad, ali zahvaljujući ponajprije “Auto Hrvatskoj” ima iznimno reprezentativna prodajna mjesta s nevjerojatnim podatkom kako Zadrani najviše kupuju Volkswagene, Škode i Audije. Kako stvari stoje s interesom Dalmatinaca za Seate i Cupre, posebice ove potonje marke, lako bi se moglo dogoditi da im se pridruže na vrhu. Bogdan Tihava, predsjednik Upravnog odbora ove kompanije gurao je svoje managere u prvi plan koji su u Zadar uspjeli dovesti “prvu ligu” managera “Porsche Croatije”.

Ivo Ivančević, član Uprave generalnog uvoznika automobila VW Grupe biranim je riječima govorio o sve boljoj suradnji s “Auto Hrvatskom” koja od 10 automobilističkih brendova koje prodaje u Hrvatskoj, njih čak pet ima iz “a”sortimana” “Porsche Croatije”, Volkswagen, Škodu, Seat, Audi i Cupru. Čelnici “Auto Hrvatske” zajedno su s Tomislavom Rogićem, direktorom marki Seata i Cupre u “Porsche Croatiji”, udarcem u oveći doboš označili početak prodaje “španjolskih” automobila i u Zadru.

Prema Rogićevim riječima, ogroman je interes za izazovnim Cuprama, koje se čekaju i nekoliko mjeseci.Auto Hrvatska velika je domaća kompanija koja ima filijale i izvan granica matične države. U prošloj su godini prihodovali 1,2 milijardi kuna. 689 uposlenih na 26 lokacija prodalo je 2020. godine 2734 novih automobila, 781 kamion, 52.000 guma različitih proizvođača. U trenucima kad je gospodarstvo na koljenima zbog Covid krize, otvaranje velikog i dojmljivog prodajnog salona dvaju automobilistička brenda i to u Zadru potvrda je kako se prave investicije naprosto ne mogu zaustaviti.

Poslovna grupa Auto Hrvatska utemeljena je 1952. u Zagrebu. Po nazivu i načinu poslovanja sinonim je za sve što se u Hrvatskoj vezuje uz cestovna vozila i njihovo održavanje. Danas posluje u četiri države, u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Sjevernoj Makedoniji, na ukupno 26 lokacija.




Source link