Istraživanje o okolišu i električnoj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 % ispitanika promijenilo je svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja. Klimatske promjene prijetnja su čitavom čovječanstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uključujući vlade, tvrtke i proizvođače automobila!

Istraživanje o okolišu i električnoj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 % ispitanika promijenilo je životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja. Klimatske promjene prijetnja su čitavom čovječanstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uključujući vlade, tvrtke i proizvođače automobila.

Trenutačno se nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obilježava još veća osviještenost ljudi o pitanjima ekološke krize i kontroliranoj uporabi resursa. Toj zelenoj filozofiji priklonila se i Dacia sa svojim Springom – pristupačnim i posve električnim novim gradskim automobilom.

IZGLEDI ZA ELEKTRIČNU MOBILNOST U EUROPI

Kako bismo zaustavili klimatske promjene, nužno je razviti oblike prijevoza s manjim ugljičnim otiskom. Elektrifikacija je ključna sastavnica tog procesa, budući da je ugljični otisak električnih vozila upola manji od onog vozila s benzinskim ili dizelskim motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Europi zagovara širu primjenu električnih i hibridnih vozila u narednom desetljeću. I premda bi najbolji pristup bio spojiti ekološke interese ljudi s njihovom željom da smanje uporabne troškove svojeg automobila, prijelaz na električnu mobilnost i dalje će se odvijati sporo.

Neki od razloga zbog kojih Europljani oklijevaju u potpunosti prihvatiti električnu mobilnost su visoka kupovna cijena, ograničen doseg te pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika očekuje da proizvođači proizvedu i plasiraju povoljnija električna vozila.

KONAČNO PRISTUPAČNI MODELI ELEKTRIČNIH VOZILA

No, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia ima odgovor i na to! Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero i Duster krenula je u osvajanje električnog tržišta s novim gradskim automobilom – Dacijom Spring. Vjerna svojem identitetu, marka je ponudila najpristupačniji električni automobil na europskom tržištu. S dosegom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i dulja putovanja. Uzevši u obzir da europski vozači dnevno prijeđu oko 30 km, jednom napunjena baterija bit će im dostatna za cijeli tjedan vožnje. Spring je jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio europske kupce i nagomilao 40.000 narudžbi u samo osam mjeseci!

DACIA SPRING I NJEGOVI VOZAČI DIJELE ISTU ŽIVOTNU FILOZOFIJU

Osim što je opravdao povjerenje postojećih kupaca u filozofiju marke, Spring se pokazao još većim uspjehom jer je uspio privući i nove kupce: čak 8 od 10 njegovih kupaca po prvi je put ukazalo povjerenje toj marki! Springovi vlasnici posebno cijene njegovu pristupačnost, udobnost vožnje, dizajn i cijenu.


Source link