Premda je bio zamišljen kao izvrstan konkurent za Mini John Cooper Works, Alfa Romeo MiTo GTA nikad nije ugledao svjetla pozornice.

Bio je najavljen kao istinski bolid u tetrapaku, koji je trebao nastaviti tamo gdje su stali Alfa Romeo 156 GTA i Alfa Romeo 146 GTA. No, za razliku od njih koji su koristili slavnog atmosferskog benzinca 3.2 V6 sa 250 KS ispod haube se trebao nalaziti isti motor koji se ugrađivao u model 4C.

Radi se u 4-cilindričnom turbobenzincu 1.75 sa 240 KS. Izvrsni dojmovi nakon predstavljanja koncepta na salonu u Ženevi 2009. godine trebali su samo dodatno ohrabriti upravu da krene u smjeru razvoja finalnog proizvoda. Uz 6-stupanjski ručni mjenjač te pogon na prednje kotače potpomognut zatvaračem diferencijala Alfa Romeo MiTo GTA do stotke je trebao sprintati za okruglo pet sekundi, dok je najveća brzina trebala iznositi 250 km/h.

Karoserijski dodaci nudili su taman dobru dozu agresivnosti, a precizniji volan, 25 milimetara niži i 15 posto tvrđi ovjes te 18-colni naplaci djelovali su kao izvrsno jamstvo suverene upravljivosti.

Nažalost, uprava Fiata nije dala zeleno svjetlo za početak proizvodnje pa su se Alfisti morali zadovoljiti izvedbom Quadrifoglio Verde s 1.4-litrenim turbobenzincem koji je razvijao 170 KS. S današnjeg, ali i tadašnjeg, stajališta može se samo zaključiti kako je velika šteta da je Alfa Romeo propustio priliku prekrojiti omjere u klasi gradskih snagatora.


Source link