Još od 1984. godine kad je prvi BMW M5 stigao na tržište oznaka M5 je sinonim za elegantnu i komfornu limuzina koja je sposobna ponuditi pregršt adrenalina.

Sinergija luksuza i sporta oduševljava iz generacije u generaciju, a iznimka nije niti aktualan model koji pod haubom donosi twin-turbo benzinca 4.4 V8.

No, za zagrižene automobilske entuzijaste koji su zaljubljenici u modele proizvođača iz Bavarske posljednji pravi vozački BMW M5 je onaj generacije E39. Za razliku od svih novijih modela koji su sve više nakrcani naprednim elektronskim sustavima za asistenciju vozaču, M5 E39 je gotovo u potpunosti lišen toga.

Premda je riječ o modelu predstavljenom prije više od 20 godina, BMW M5 E39 i danas je sposoban pružiti zavidnu adrenalinsku injekciju. Pod haubom donosi atmosferski V8 koji razvija okruglo 400 KS pri 6600/min i 500 Nm pri 3800/min, a snagu šalje na straže kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača Getrag i zatvarača stražnjeg diferencijala.

Mnogi smatraju kako BMW M5 E39 na najbolji mogući način stavlja vozača u centar svih zbivanja, a jedan od ljudi koji dijeli to mišljenje je i Magnus Walker. Njegovu recenziju sad već legendarnog automobila pogledajte u videu u nastavku.

Previous articleZašto kupiti Lamborghini Urus kad postoji ABT Audi SQ7?

Od malih nogu zaražen oktanima pa već krajem 80-ih bjesomučno guta sve automobilske tiskovine. Kao dipl.ing. strojarstva čitatelju približava mehaniku automobila. Osnivač i glavni urednik portala Autopress.hr


Source link