Osim raznih pretpostavki i špekulacija da li će McLaren u 2017. imati narančaste boje na svom bolidu ili će ostati crn, ili će pak biti ružičasti, F1 novinari su počeli preispitivati odnos McLarena i Honde, koji, čini se, postaje sve lošiji.

Momčad iz britanskog Wokinga ostvarila je značajan napredak u odnosu na 2015. kada im je bila prva godina partnerstva s Hondom, ali i nakon dvije godine, McLaren još uvijek nije okusio ni jednu stepenicu pobjedničkog postolja. Hoće li se to konačno dogoditi u 2017.?

Neki strani komentatori su ranije ovog tjedna prenijeli vijest da je McLaren na svom novom cestovnom automobilu radio zajedno s ljudima iz BMW-a.

“To je uzbudljiv projekat koji ovisi o snazi svih partnera”, rekao je šef McLaren Automotive-a, Mike Flewitt.

Neki već nagađaju kako bi McLaren-BMW partnerstvo moglo vratiti BMW u Formulu 1, što, barem za sada, iz BMW-a odlučno demantiraju.

Manuel Franco, dopisnik španjolskog sportskog dnevnika AS, izjavio je da je čuo kako BMW zapravo radi na V6 turbo motoru, čija se konfiguracija pogonskih jedinica trenutno koristi u Formuli 1.

“Neizbježno je prisjetiti se da se u zadnje vrijeme mnogo priča o povratku BMW-a u Formulu 1, stoga možda postoji tajna da je novi V6 turbo hibrid spreman za ‘lansiranje’ u javnost”, rekao je Franco.

BMW se povukao iz Formule 1 na kraju 2009. nakon tvorničkog projekta sa Sauber F1 Teamom.

Je li ovo još jedna klasična medijska navlakuša ili se u ovoj priči zaista skriva nešto veliko, tek nam preostaje za vidjeti. U svakom slučaju, za Formulu 1 je dobro da se natječe što više proizvođača.