Renault Nissan Adriatic imenovao je Davida Kušanića na funkciju direktora prodaje i marketinga za marku Nissan na kojoj će biti odgovoran za razvoj i vođenje svih prodajnih i marketinških aktivnosti brenda Nissan u regiji Adriatic.
David je karijerni put započeo prije 14 godina u društvu Renault Nissan Hrvatska, nastavio u Renault Nissan Slovenija kao brend menadžer i ubrzo postao voditeljem komunikacija Renault za cijelu Adriatic regiju. Njegovi izvanredni rezultati ubrzo su ga doveli do mjesta Brand Engagement Managera u sjedištu Grupe Renault u Parizu gdje je proveo tri godine razvijajući i implementirajući strategije različitih marki unutar grupe Renault na globalnoj razini. Godine 2019. David se pridružio Renault F1 timu kao Voditelj strateškog planiranja, a početkom 2021. preuzima ulogu voditelja odjela za planiranje i praćenje prodaje za Europu i regiju Magreb.

S više od 14 godina rada u automobilskoj industriji na različitim lokalnim, regionalnim i globalnim funkcijama, David donosi bogato iskustvo iz područja marketinga i prodaje, kao i snažan fokus na transformaciju poslovanja.

” Moji će se napori usmjeriti na jačanje marke u regiji i promociju vodeće uloge Nissana u segmentu crossovera i električnih vozila u kojima smo bili pioniri. Uz modele kao što su Ariya, novi Qashqai i novi X-trail te tehnologije kao e-POWER i ProPILOT, već smo nagovijestili našim kupcima što u budućnosti mogu očekivati od Nissana, a godine koje su pred nama bit će još inovativnije i još više elektrificirane.”, rekao je David Kušanić.


Source link