Nekategorizirano

DRIFTERSKI INTERVJU: KARLO PAVIČIĆ

DRIFTERSKI INTERVJU: KARLO PAVIČIĆ

CDC: Pozdrav Karlo, s driftom si se počeo baviti 2013. godine. S kojim si autom krenuo na natjecanja, te zašto si baš njega izabrao?

Karlo:  Bok svima, U drift vode krenuo sam s vozilom BMW E36 1996. godina, 328i s oko 220 KS. Auto je prvenstveno bio pripremljen za krug, i kao takav nije bio baš idealno podešen i namijenjen driftu. S njime sam odvezao svoju prvu utrku CDC-a i SDC, i na slovenskom oglasniku sam pronašao e36 s ugrađenim V8 3.5 motorom po vrlo povoljnoj cijeni i odlučio sam zamijeniti vozilo. Auto je bio jednostavan i lagan za voziti i svladati osnove drifta kroz sezonu 2014.

10557565_1520376298192074_7985448850797762824_o

CDC: Za sezonu 2015. složio si e46 M3 Turbo. Kako si se odlučio baš za taj projekt, te koji su te problemi mučili u slaganju istog (ako ih je naravno bilo)?

Karlo: E46 M3 planove počeo sam kovati još prije dvije godine, a kada sam naišao na jednog odlučio sam posložiti financijsku konstrukciju kako bih došao do željenog plana. Prodao sam e36 V8 i kupio M3 e46 (u rinfuzi). Odabrao sam ga jer M motor ima svoju priču, i ako tu priču začinimo s turbom onda sreći nema kraja. Problemi na koje sam nailazio su bili više na bazi nabavke kvalitetnih trkaćih dijelova za M motor, da se radilo o swapu M3 motora u običnu e46 karoseriju uložio bi puno manje truda i kemija nego što smo uložili kako bi složili original M3 od glave do pete!!

 

CDC: Testirao si novo složeni auto na stazi u Krškom, te nas interesira koji su tvoji dojmovi bili kad si provozao takav stroj?

Karlo: Jednostavno kao da si rođen u tom bolidu. Sve je složeno izvanredno i auto se ponašao doslovno kao igračka. Što je naravno i pokazano iznenađujućim plasmanom u kvalifikacijama, jer smo došli s namjerom testirati auto i uočiti dječje bolesti kako bi auto bio kompletno spreman odvoziti sezonu.

10362749_1670577886505247_2014374937280508702_o

CDC: Od svih svojih natjecanja koje si dosad vozio, koje bi izdvojio kao tebi najdraže i zašto?

Karlo: Najdraže natjecanje mi je bilo CDC/KOE 2013. godine u Osijeku, zato što sam se po prvi put našao u boxu s vrhunskim vozačima i vrhunski pripremljenim autima iz Europe. Tu se desila ona prava ljubav i želja za driftom. Europska konkurencija ti otvori oči i jednostavno više ništa nije bitno nego složiti “svoj” auto i uživati u tom sportu. Staza u Osijeku je jako brza staza i osjećaj vožnje je bio izvanredan.

CDC: Tvoj najbolji rezultat u karijeri je?

Karlo: 4. mjesto 2015. godine na Adria Drift Series Rd.3 Zagreb.

10382249_1673294812900221_2685142844900433491_o

CDC: Pola sezone drifta je iza nas, kako si zadovoljan s vlastitim nastupima?

Karlo: Iskreno, s nekima sam vrlo zadovoljan što je malo kao paradoks. One vožnje nakon kojih sam bio baš zadovoljan sam najlošije ocijenjen, a one u kojima sam imao osjećaj “pa što ja to radim” su ocijenjene puno bolje. Zaključak, ne misli ništa nego samo vozi!!

CDC: Na koje sve utrke planiraš ići do kraja godine?

Karlo: Do kraja godine planiram nastupiti na KOE prvenstvu u Tokolu (Mađarska) i Trackwood festivalu u Mariapoch (Mađarska) u 8. mjesecu. Naravno i odvoziti utrke Croatian Drift Challenge-a i Adria Drift Serije.

CDC: Koji su tvoji planovi za 2016. godinu?

Karlo:  Za 2016. godinu mmmm .. već imamo dosta planova. Vrlo vjerovatno još malo podignuti snagu motora i dodatno pojačati motor s kovanim dijelovima kako bi dobili dugotrajan i siguran motor. Većinu vremena ćemo odvojiti na pripremu još jednog bolida, o kojem neću puno govoriti već ćemo pustiti znatiželju da radi svoje…

CDC: S obzirom na to da si i sam relativno mlad/nov vozač u drift disciplini autosporta s kojim preprekama se boriš da bi napredovao?

Karlo: Prepreke su jednostavne. A to je nedostatak mjesta i infrastrukture za treninge. Jedini napredak se može osjetiti i razviti uz dostatnu količinu treninga uz konstantnu postavku vozila kako bi u svakom trenutku mogao osjetiti i pripremiti vozilo za nadolazeću konfiguraciju staze. Financije su više manje one za koje se sami moramo pobrinuti.

CDC:  Da li više voliš voziti twin borbe s mlađim vozačima ili sa starim liscima?

Karlo: Uhhh, više preferiram vožnju sa starim liscima jer dečki voze sigurno i gušt mi je hvatati ih. Puno više grešaka radim ja tako, ali i onda znam kako ih ispraviti. Dok kod mladih nada je malo drugačije, iznenade te jer očekuješ sad će brzo voziti, sad će polako pa ne znam kako ocijeniti situaciju iz razloga svoga nedovoljnog iskustva i u tim prilikama radim drastične greške.

CDC:  Da li možeš izdvojiti neki twin iz 2013/2014/2015. koji će ti ostati u sjećanju?
Karlo: Baš i ne mogu, svi twinovi su mi podjednako dragi. Već mi je pomalo dosadno kada zapadnem u twin s liscima poput Folera, Znaora, Berdajsa. Dečki žmirečki već voze staze!! S njima se baš navozim i mogu bezbrižno stisnuti gas, ali fali još godina iskustva i treninga da bih mogao očekivati da ih s lakoćom skinem s vrata.

11219463_1670577849838584_6368131588327159365_o

CDC: Da ti netko ponudi da si odabereš bilo koji auto s bilo kojim specifikacijama, koji bi to bio i koje bi specifikacije imao?

Karlo: To bi vjerojatno bio e46 coupe s 2JZ motorom iz Toyote Supre ili S15 (s13) takodjer s 2JZ-em. Ali radi dostupnosti dijelova prednost dajem BMW-u.

CDC: Tko te uveo u svijet drifta, i kako je protekao tvoj prvi drift doživljaj?

Karlo: U svijet drifta uveo me Marko Brkljačić i naš zajednički prijatelj Goran Drndak uz mnoštvo savjeta i volje za driftom te naravno nagovora ajde ajde… !!

CDC: Imaš li drift idola?

Karlo:  Iskreno baš i nemam. Tu sam svoj da radim na sebi i uživam koliko uspijem.

CDC: I za kraj, može koja rečenica svim ljubiteljima/fanovima drifta?

Karlo: Može kako da ne. Trk u garažu i vidimo se na startu!!

10551523_1670576903172012_1605318342153810731_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts