Tijekom treninga za Veliku Nagradu Belgije 1992.
Érik Comas je snažno zabio svoj Ligier u 16. zavoj Belgijske staze, Blanchimont i na kratko izgubio svijest …


Ayrton Senna bio je sljedeći vozač koji je bio na stazi i nesebično je zaustavio svoj McLaren da pomogne dok je na žalost ostatak vozača samo prošao.
Isključio je Ligierov motor i držao Comasovu glavu dok nije stigao medicinsko osoblje, kako bi se uvjerio da je sa nastradalim vozačem sve u redu i nije ozbiljno povrijeđen.

Nakon treninga Comas je ipak propustio utrku, ali nije ozbiljno povrijeđen i zahvaljujući dijelom Senninoj nesebičnoj pomoći,što je potvrdilio i službeni FIA Liječnik na stazi.

Slijedi transkript razgovora u kojem Érik Comas govori o događaju nakon utrke:

“Imalao sam zapravo lošu sreću da vozim prvi na tom zavoju,nakon toga sjećam se gubljanja kontrole nad Formulom,a od tog trenutka se ne sjećam zapravo ništa,jer sam se izgubivši kontrolu zabio izravno u zaštitnu barijere pored staze.
Nemam nikavih sjećanja na taj trenutak, postoje slike i video snimak koje sam kasnije pregledavao.No moje se sjećanje zaustavilo nekoliko sekundi prije same nesreće,vjerojatno i zato što me je prednji lijevi kotač Formule djelom udario u glavu na njenoj desnoj strani.
To je djelovalo kao Knock out u Boksu,a vozilo se u međuvremenu odbilo i vratilo na sred staze, a ja sam očito je Fromulu,nogom nesvjesno, ubrzavao.
Nakon toga sam bio u nesvijesti na sred staze u Formuli koja je kratko ubrzavala motor i to još preko granca limita za to.
Sreća moja što je netko kao Ayrton stigao i čuo zvuk koji je proizvodio motor, a podsjetiću vas motor je vrištao na 7000 do 8000 o / min.
Zaustavio je svoju Formulu, izašao je iz nje i na vlastitu odgovornost došao do moje Formule i zaustavio motor. Čak i uz žute zastave i sva upozorenja drugim vozačima ,vožnja u tom tada krugu bila je i više nego vrlo opasna,jer je moja Formula sa nas dvojicom stajala uslijed vrlo brzog zavoja a Formule su samo nadolazile i to ne malom brzinom bez obzira na upozorenja.
Cijelo vrijeme je zapravo tražio prekidač te je na poslijetku i zaustavio motor a sve u spriječavanju da se zapali ili čak i eksplodira.

Naknadno smo sa Inžinjerima ustanovili da je nakon udarca čini se došlo i do nekih propuštanja goriva pa je rizik od zapaljivanja time bio i viši.
Za nekoliko sekundi je zapravo sve moglo eksplodirati.
Na pitanje novinara da li vam je Érik, Ayrton spasio život?

Odgovor je bio “Da, vjerojatno,da Ayrton Senna spasio je moj život, da.”