Zanimljivo je kako je upravo novi Ranger jedan od prvih zajedničkih projekata dviju multinacionalki, Forda i Volkswagena. Za sada je dogovoreno da će cijeli LKV program postaviti Volkswagen, da će tu koristiti “njemačke platforme”, a terenci će biti “nasađeni” na američke platforme. Ujedno su otkrili i kako je Ranger razvijen u suradnji s potencijalnim kupcima. U Fordu su koristili brojna iskustva vlasnika sadašnje generacije jednog od najpopularnijih i najprodavanijih terenaca na svijetu.

Ford Ranger jedan je od najprodavanijim terenaca u Europi. Stoga je dolazak sljedeće, nove generacije definitivno praćen s iznimnim zanimanjem. Tim više što će se raditi u suradnji s Volkswagenom i dijelit će platformu sa sljedećom generacijom modela Amarok. Očekuju se stoga zahtjevni testovi o kojima smo izvjestili prije nekoliko dana, no sada je Ford očito potpuno spreman za njegovo predstavljanje, jer su već otkrili datum objave. Možda se razlog tome može tražiti u činjenici da su, kako ističe glavni i odgovorni projektant Max Tran, glavni kupci Rangera obrtnici koji ujutro odlaze na teren.takva vozila, a ujedno i sudjelovali sa stotinama vlasnika na terenu i u radionicama. Na taj način, kako dodaju u Fordu, najbolje upoznaju zahtjeve i potrebe svojih kupaca te koji su njihovi zahtjevi pri kupnji novog vozila.

“Kao dizajneri i inženjeri, susreli smo se s potencijalnim kupcima prilično rano u razvoju vozila. Proveli smo mnogo vremena s njima i tako dobili detaljnije informacije nego ikad prije”, rekao je Max Tran.

Zanimljivo je kako je upravo novi Ranger jedan od prvih zajedničkih projekata dviju multinacionalki, Forda i Volkswagena. Za sada je dogovoreno da će cijeli LKV program postaviti Volkswagen, da će tu koristiti “njemačke platforme”, a terenci će biti “nasađeni” na američke platforme.


Source link