Hyundai je potpisao višegodišnje partnerstvo sa slavnim londonskim nogometnim klubom Chelsea. Od sljedeće sezone će se na rukavu novih dresova popularnih “Bluesa” isticati Hyundaijev logo u svim domaćim natjecanjima Chelsea do 2022. godine.

Hyundai je kao sponzor u vrhunskom nogometu prisutan više od 20 godina, a sada po prvi put postaje partner jednom engleskom prvoligašu i bit će prisutan u popularnom Premiershipu.

 

Osim na sportskoj opremi, Hyundaijevo partnerstvo bit će vidljivo kroz izložene automobile u klubu, reklamne LED ekrane tijekom domaćih utakmica i niz zajedničkih medijskih i digitalnih sadržaja. Osim toga tijekom partnerstva Hyundai i Chelsea će razviti niz inicijativa kojima će navijačima olakšati mobilnost i uživanje u nogometu učiniti dostupnijim.

– Već 20 godina Hyundai donosi strast, dinamičnost i uzbuđenje nogometne igre do obožavatelja diljem svijeta. Sretni smo na početku partnerstva s uspješnim i ambicioznim nogometnim klubom Chelsea. Uz već postojeće partnerstvo s francuskim Olympic Lyonom, planiramo još nekoliko pokroviteljstva s još nekoliko vrhunskih europskih klubova – rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik za marketing i proizvode tvrtke Hyundai Motor Europe

 

“Oduševljeni smo našim partnerstvom s Hyundaijem, jednom od vodećih svjetskih tvrtki i zadovoljni smo što će se logo kultne tvrtke od iduće sezone naći na našim dresovima. Radujemo se i što će Hyundai nagrađivati i zabavljati naše navijače na globalnoj razini”, kazao je komercijalni direktor Chelsea Chris Townsend.