Hamilton je dugo imao “gentlemanski sporazum” s japanskom tvrtkom, koja opskrbljuje besplatne kacige i podršku za F1 vozače, ali imaju politiku da ne plaćaju dodatnu naknadu za sponzorstvo. Unatoč dugoj suradnji s Arai-em, Hamilton je eksperimentirao s Bell-om tijekom testiranja i treninga ove godine, međutim, Bahrein je prvi put da je koristio Bell u kvalifikacijama i na utrci.

Vozači obično prioritetno uzimaju u obzir aerodinamička svojstva kacige – ona su dio složenog međudjelovanja između vjetrobranskog stakla i kućištu usisa zraka. Upitan u Bahreinu što je najvažnije kada je u pitanju udobnost, aerodinamika ili komercijalni aranžman rekao je:

“To nije nešto o čemu sam spreman govoriti u ovom trenutku”

“Nisam donio nikakvu odluku. Samo sam testirao … Kao vozač želite poboljšanja posvuda, a s [Arai] kacigom nisam bio u zračnom tunelu.”

“Iz Schubertha pokušavaju da pokušam s njihovim kacigama. Svi znate da sam s Arai-jem od kad sam bio 10 godina star, što je dugo, dugo vremena, ali oni ne razvijaju kao Schuberth i ostali, a to mi se sviđa, volim kacige koje se razvija i unapređuje.”

“To ne znači da Arai … Arai je uvijek prokleto dobra kaciga, a ja sam bio s njima dugo vremena, i vidjet ćete me da im se vraćam, jer se uvijek volim vratiti na staro i pouzdano.”

Međutim, sutradan je odlučio koristiti Bell u utrci.
Iako to nitko nije želio potvrditi, očito je da Bell radi veliki pritisak na organizatora F1, te se Hamilton nije snašao u tim previranjima.

Značajno je napomenuti da je na Facebook stranici Bella ostavljeno jako malo mašti kada je istaknuo: “Odlični rezultate za naše Bell vozače Lewis Hamilton i Kimi Raikkonen u Bahrainu GP 2015.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here