Momčad Manor Formule 1 je objavila na društvenim mrežama i portalu Motorsporta svoju oproštajnu fotografiju s modelom njihovog bolida Formule 1 koji se trebao natjecati u sezoni 2017. te su zapravo tako možda nesvjesno nam pokazali kako bih trebala dizajnerski izgledati nova generacija Formule 1.

Stečajni upravitelji je danas kako smo objavili izjavio da Manor nije uspio pronaći investitore uoči početka nove sezone Formule 1.

Na slici su članovi aerodinamičkog odjela Manora pokraj modela u 50%-tnoj veličini koji je namijenjen testiranju i zračnom tunelu.

Fotografiju su danas objavili na web stranicama Motorsporta koji navodi i da je momčad model koristila za testiranje u Mercedesovom zračnom tunelu u Brackleyu.

Tako nam je zapravo Manor prvi pružio priliku ove godine vidjeti kako će izgledati nova Formula 1. za 2017.sezonu sa novim aerodinamičnim i tehničkim izmjenama.
Ono što jse na slici ističe su šire gume (305/405 mm umjesto do sada 245/320 mm), šire prednje krilo (1800 mm umjesto do sada 1650 mm), niže (800 mm umjesto do sada 950 mm) te šire (950 mm umjesto do sada 750 mm) i stražnje krilo sa širim bočnim stranicama (najviše 1600 mm umjesto do sada 1400 mm, najmanje 1400 mm umjesto do sada 1300 mm).

Podsjetimo da po novom pravilniku veliki dio bočnih dijelova prednjeg krila služiti će za stvaranje snažnih vrtloga koji usmjeravaju zračnu struju oko rotirajućih prednjih kotača koji stvaraju oko 30% ukupnog otpora zraka. Kako su gume 2017. šire, kao i prednja krila, dimenzije tunela kojeg stvaraju horizontalni elementi rastućeg radijusa bit će veće.

Novi bolid za 2017.po svemu na slici ima nos sličnog oblika kao i model iz 2016., ali je kraći i završava na stražnjem dijelu neutralnog, 50 cm širokog središnjega dijela za razliku od nosa na prošlogodišnjem bolidu koji se protezao preko prednjega krila.

Trenutno važeća pravil Formule 1 momčadima dopuštaju korištenje modela u maksimalno 60%-tnoj veličini, ali momčadi mogu koristiti i manje modele, baš kao što je to na slici učinio i Manor.