Velika Nagrade Europe 1993. održavala se na Donington Parku 11. travnja i to je bila treća utrka sezone koju je obilježila potpunu dominacija velikog Ayrtona Senne.

Williamsi su zauzeli 1-2 u kvalifikacijama s Prostom na pole poziciji ispred Hilla, Schumachera, Senne, Wendlingera i Andrettija. Na početku utrke je staza bila vlažna. Schumacher blokira Sennu i obojica gube ponešto vremena i prestiže ih Wendlinger. Nakon pada na petu poziciju, Senna prestiže Schumachera u trećem zavoju, a zatim i Wendlingera u zavoju „Craner“, dok ga Schumacher i Andretti pokušavaju pratiti jednakim tempom. Schumacher prolazi, dok Andretti pogađa Wendlingera i obojica ispadaju iz utrke. Senna prestiže Hilla u zavoju „McLean’s“ za drugu poziciju. Sada je Prost preostao kao jedina meta, no i on je konačno prestignut u pretposljednjem zavoju – Melbourne ukosnica. Kreće 2. krug utrke, Senna je na čelu, iza njega su Prost, Hill, Barrichello (koji je startao kao 12.), Schumacher i Lehto.

Staza se počinje sušiti i vozači odlaze u pit lane po gume za suho. Lehto je bio peti nakon izlaska iz pit lanea, no u 14. krugu je odustao iz utrke nakon problema sa bolidom. Berger preuzima poziciju, no i on odustaje šest krugova kasnije zbog problema s ovjesom. Počinje kiša i svi ponovno odlaze u pit lane po gume za kišu, Schumacher je ostao na vodećoj poziciji, ali se izvrtio na pogrešnim gumama. Staza se ponovno počinje sušiti i svi ponovno odlaze na promjenu guma koja je Sennu koštala 20 sekundi. Prost je sada vodeći ispred Senne, Hilla, Barrichella, Dereka Warwicka i Johnnia Herberta.

Kiša ponovno počinje i oba Williamsa odlaze na promjenu guma, a Senna ostaje i njegova odluka se na kraju pokazala ispravnom jer je kiša prestala i staza se opet počela sušiti. Williamsi ponovno staju u pit laneu po gume za suho. Prost je zastao u svom pit laneu, a kada se vratio bio je krug iza na 4. poziciji. Barrichello je sada drugi, ali je kiša ponovno pojačala i zatim ponovno prestala. Otišao je do pit lanea dva puta i sada je Hill drugi, sa krugom zaostatka. Barrichello je bio treći, ali je imao problema sa tlakom goriva i morao je odustati. Prost je uzeo treću poziciju. Senna postavlja najbrži krug utrke u 57. krugu u krugu kada je otišao u pit lane, ali se nije zaustavio, pokazujući da je to zapravo bio prečac kroz pit lane. To je zbog same konfiguracije staze u Doningtonu, koja ima ulazak u pit lane prije konačne ukosnice startno-ciljne ravnine. To je bio vjerojatno najbrži krug postavljen u modernoj povijesti Formule 1.

Senna je odnio pobjedu ispred Hilla i Prosta nakon četiri zaustavljanja u pit laneu u mokro-suhim uvjetima u odnosu na Prosta koji ih je imao sedam. Johnnie Herbert je doveo svoj Lotus do četvrte pozicije sa samo jednim zaustavljanjem u pit laneu, ostali vozači su po nekoliko puta izlijetali sa staze, a Patrese i Barbazza su zauzeli posljednje dvije pozicije koje donose bodove. Do kraja utrke, Senna je stvorio ogromnu prednost koja je na kraju iznosila više od minute ispred drugoplasiranog Damona Hilla.