Čak i kad je u automobilu 27 stupnjeva, za upravljačem postaje stresno. Povećavaju se tjelesna temperatura i puls, prenosi RevijaHAK.

S visokim temperaturama vozači će tražiti osvježenje u kabini vozila, ali nemojte pretjerivati. Nijeedan ekstrem nije dobar, ni previsoka temperatura, a ni preniska. Ako je vani 30 stupnjeva, nemojte klima-uređaj namjestiti na, na primjer, 17 stupnjeva. To nije zdravo i dobro, pogotovo kada nakon duge vožnje izađete van u tropske uvjete. Njemački autoklub ADAC obično preporučuje temperature između 22 i 25 stupnjeva. Tako ćete u vožnji ostati fokusirani.


Ako je vanjska temperatura vrlo visoka, nakupljenu toplinu prvo je potrebno ukloniti prije početka vožnje – treba otvoriti vrata i prozore. Prilikom vožnje, svi prozori i postojeći krovni otvor ostaju otvoreni nekoliko stotina metara. Zatim uključite klima-uređaj nakon zatvaranja. Prvo se treba hladiti nekoliko minuta u načinu recirkulacije zraka jer će tako proces hlađenja biti brži.

Zrak ne usmjeravajte u glavu ili tijelo jer to može dovesti do upale sluznice. Usmjerite puhanje na vjetrobransko staklo. Potrošnja goriva s uključenom klimom raste do jedne litre goriva na 100 kilometara.

No, nemojte štedjeti. Čak i kad je u automobilu 27 stupnjeva, za upravljačem postaje stresno. Povećavaju se tjelesna temperatura i puls. To smanjuje sposobnost koncentracije i reagiranja. Ako temperatura poraste s 25 na 35 stupnjeva, rizik od nesreća povećava se za 20 posto. Tako bi bilo kao da vozite s 0,5 promila alkohola za volanom.

Izvor: RevijaHAK




Source link