Teško je u nekoliko stotina znakova uopće objasniti značaj modela Audi V8 za trasiranje puta prema visokoj klasi.

Audi V8 predstavljen je 1988. godine, kako bi konkurirao najluksuznijim modelima BMW-a i Mercedes-Benza. Njegovo predstavljanje označilo je početak novih trendova proizvođača iz Ingolstadta. Naime, bio je prva čistokrvna luksuzna limuzina, prvi model s motorom V8 i prvi model s kombinacijom pogona na sve kotače i automatskog mjenjača.


Od premijere do kolovoza 1991. godine Audi V8 nudio se isključivo uz 3.6-litrenog atmosferskog benzinca sa 250 KS pri 5800/min i 340 Nm pri 4000/min, a mjenjač je bio 4-stupanjski automatski ili 5-stupanjski ručni.

U kolovozu 1991. godine ponuda je obogaćena 4.2-litrenim V8 motorom sa 280 KS pri 5800/min i 400 Nm pri 4000/min. Ta izvedba kupcima se nudila uz 4-stupanjski automatski mjenjač ili 6-stupanjski ručni mjenjač. Audi V8 na tržištu se zadržao od listopada 1988. godine do studenog 1993., proizvedeno ih je nešto više od 21.000, pa je pronalazak primjerka u vrhunskoj kondiciji zadatak poput traženja igle u plastu sijena.

No, da to ipak nije nemoguća misija dokazuje primjerak s fotografija. Naime, radi se o Audiju V8 proizvedenom 1990. godine, koji je prošao svega 218 kilometara. Konkretan primjerak izgleda kao da je izašao iz vremenske kapsule, ispod haube donosi 3.6-litrenog benzinca, a mjenjač je 4-stupanjski automatski. Popis serijske opreme uključuje: ABS, tempomat, sjedala s podešavanjem na struju i memorijom, grijana prednja i stražnja sjedala, automatski klimatizacijski uređaj, električno podizanje prednjih i stražnjih prozora, podešavanje retrovizora na struju…

Primjerak sa slika se trenutačno prodaje po cijeni od 74.950 eura, što je gotovo početna cijena novog Audija A8 u Njemačkoj.




Source link