Nissan se odlučio povućio iz Svjetskog prvenstva 2016. Endurance jer bi morao razviti i započeti utrku s novu verzijom svog prednjeg pogonom GT-R LM NISMO u isto vrijeme.Japanski proizvođač je potvrdio da je odložen program LMP1 u utorak.
Mike Carcamo, koji je preuzeo vođenje projekta u rujnu, objasnio je da je dizajn 2016 automobila bio potpun, ali otkriva da će proizvodnja početi tek s početka sezone samo četiri mjeseca.
“Bio je potpuni redizajn u dva mjeseca”, kazali su iz Nissana.”Proizvodnja i testiranje vozila traje mnogo duže, pa umjesto da se ide u rizik od pokušaja takmičenja bolje se posvetiti razvoju, i tako je donesena odluka da se neće takmičit.”On je objasnio da Nissan ne može biti siguran u ” ciljeve trke a koji su u skladu s onim što će naši naši konkurenti ponuditi u idućoj godini”.”To je teška odluka za Nissan, ali mislimo da je najbolje za tim,” dodali su iz Nissana.Carcamo potvrdio da je druga generacija GT-R LM će imati novi električni hibridni sustav regeneriranja i implementaciju preko stražnje osovine.To bi zamijenilo potpuno mehanički sustav na izvornom automobilu koji je bio zamišljen za regeneraciju preko prednje osovine i implementaciju preko mršavih stražnjih kotača i guma.Ovaj sustav nikada niko nije napravio na stazi, što je znači da Nissan prvi testira s prednjom osovinom uz mogućnost oporavka i implementacije.To se tada napustio zbog debija automobila na Le Mans 24 sata, tijekom kojih se GT-R LMS bavio.On je otkrio da će suspenzija i mjenjač također ići na redizajniran i da je aerodinamika revidirana.
Carcamo neće stati na GT-R LMP1 projektu on se nastalja i budućnosti.
“Ta odluka se smatra ispravnom”, rekao je on.
Istaknuo je Nissanov dugoročnu predanost Motorsportu i istaknuli svoje uspjehe u 2015 u Super GT, na Blancpain Endurance Series i podjele LMP2 preko WEC i Europske Le Mans Series.
“To je razlog zašto je donesena odluka: želimo se natjecati na najvišoj razini i osigurati naš uspjeh”, objasnio je on.
Najava povlačenja iz 2016 WEC i iz zadnjih pet utrka ovogodišnjeg serije.U početku je navedeno u kolovozu da je odstupi od utrke kako bi se usredotočiti na testiranje i razvoj, odluka koja je pokrivala Nürburgringu, Austin i Fuji rundi.To ih je naknadno povukao iz posljednja dva kruga na Šangaja iu Bahreinu nakon testa u Austinu odmah nakon WEC kruga u rujnu.GT-R LM vodio još jednom na Nole Motorsports Parku u New Orleansu u prosincu.