Uvijek kad ekipa iz Maranella predstavi novi model taj je dan poput praznika u automobilskoj industriji.

Isto se dogodilo i prilikom premijere Ferrarija 296 GTB, koji ne poseban iz nekoliko razloga. Prvi je taj što se u svrstava na mjesto najmanjeg modela u ponudi, drugi što za pogon koristi motor sa šest cilindara, a treći što je koncepcijski hibrid. No, krenimo redom…


Iza oznake 296 zapravo se krije pojašnjenje pogonskog sklopa. Naime, motor je 2.9-litreni V6. Zahvaljujući prednabijanju izvedenom pomoću dva turbopunjača V6 motor pod kutom od 120 stupnjeva samostalno ispaljuje 654 KS. Između motora i 8-stupanjskog automatskog mjenjača nalazi se elektromotor snage 122 kW, kojeg namiruje baterija kapaciteta 7,45 kWh, koja je sasvim dovoljna za doseg samo na struju od 25 kilometara.

Ukupna kombinirana snaga hibridnog pogonskog sklopa iznosi čak 819 KS i 740 Nm. Dakle, premda je najmanji u ponudi i premda nakon godina vladavine motora V8 i V12 označava povratak motora V6, zapravo je riječ o jednom od najsnažnijih Ferrarija u povijesti Propetog konjića.

Dakle, Ferrari 296 GTB je pakleno brz. Do stotke se katapultira za svega 2,9 sekundi, do 200 km/h mu je potrebno 7,3 (što je čak 0,3 s brže od modela F8 Tributo), a najveća brzina iznosi 330 km/h.




Source link