Do 25 km, odnosno 8 % više dometa u ciklusu WLTP, a još i više u stvarnom životu: to je rezultat tehnoloških inovacija koje se uvode od samog početka 2022. na 100 % električnim verzijama novih vozila Peugeot 208 i 2008.

Peugeot e-208 i Peugeot e-2008 u 100 % električnoj izvedbi puštena su u prodaju krajem 2019. te su ostvarila zapažen uspjeh na tržištima, a dosad ih je proizvedeno više od 90 000. Ta dva modela potvrđuju važnost strategije elektrifikacije marke Peugeot.

Izrađeni su na platformi eCMP (Common Modular Platform), opremljeni baterijom od 50 kWh, električnim motorom snage 100 kW (136 KS) s okretnim momentom od 260 Nm te se neprestano tehnološki razvijaju kako bi svojim korisnicima ponudili više dometa.

Za početak, došlo je do optimizacije guma prelaskom na klasu „A +”, čime se postiže bolja učinkovitost zahvaljujući smanjenom otporu kotrljanja. To se odnosi na kotače za Peugeot e-208 od 16″ i kotače za Peugeot e-2008 od 17″. U mehaničkom pogledu napredak se vidi u novom prijenosnom omjeru reduktora koji optimizira domet u vožnjama na cestama i autocestama.

Naposljetku, nova toplinska pumpa povezana sa senzorom vlage postavljenim na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla optimizira energetsku učinkovitost sustava za grijanje i klimatizacijskog sustava.
Informacije koje prenosi ovaj senzor omogućuju da se bolje upravlja ponovnim kruženjem zraka u putničkom prostoru i u konačnici očuva količina energije u bateriji u fazama porasta temperature i održavanja temperature unutar vozila. Učinkovitost ove inovacije posebno se primijeti kada su vanjske temperature niske.

Ukratko, sve će navedene tehnologije omogućiti povećanje dometa nakon ciklusa homologacije WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures):

• Novi Peugeot e-208 odsada će imati do 362 km dometa (prema WLTP-u), što je povećanje od 22 km.

• Novi Peugeot e-2008 odsada će imati do 345 km dometa (prema WLTP-u), što je povećanje od 25 km.

No osim značajnog porasta dometa prema ciklusu WLTP, potrebno je istaknuti i značajan porast dometa u svakodnevnim gradskim vožnjama u stvarnim uvjetima pri temperaturama od oko 0 °C, a radi se o otprilike 40 km.


Source link