Milijun kuna stoji najjeftiniji! Titanskih gabarita, Afroditine ljepote i Heraklove snage izaziva pozor, golica maštu, generira pozitivnu ljubomoru – to je novi Range Rover.

Luksuz na najjače i u Hrvatskoj. Range Rover 5. generacije stigao je napokon i do nas. Za sada samo jedan demo primjerak, a desetak Hrvata koji su ga već naručili, vozit će SUV ikonu u svibnju. Širom svijeta do sada je zakapareno 35.000 primjeraka moćnog i ekskluzivnog “gospodskog terenca”, čija je svjetska premijera održana u listopadu prošle godine u “Royal Opera House” u Londonu.

Objavljene su i cijene, a one oduzimaju dah. I ne samo to, razotkrivaju svu brutalnost novog vremena u kojem su dani vozilima na fosilna goriva odzvonili. Ubit će ih ekologija, a još više porezi i cijene. Sjajni i mega moćno Range Rover to potvrđuje.

Plug in izvedba koja ima elektro autonomiju od 115 km i koja razvija 440 KS stoji 1.065.900 kuna. Dizelaš 3.0 D koji ima gotovo upola manje konja (249 KS) je skuplji i stoji 1.138.400 kuna, a onaj na plinsko ulje od 350 KS stoji nevjerojatnih 1.742.300 kuna.

U čemu je trik? Zakonodavac je oslobodio trošarine sve one automobile koji mogu na obnovljive izvore energije prijeći više od 100 kilometara. Uz to, novi Range Rover koji ima gotovo tri tone i bateriju od 36 kWh u kombinaciji s benzinskim agregatom može uz iznimno pametnu i kombiniranu vožnju trošiti i samo 1.1 litru. Naravno to su mogućnosti i naravno da je to samo na papiru. U zbilji ovaj će gorostas ipak biti ogroman potrošač energije. Renault Zoe i Nissan Leaf s približno jednakom baterijom mogu prijeći i tri puta više kilometara. Zanimljivo, interesa ne manjka, a u Auto Benussiju, generalnom distributeru za Hrvatsku ne skrivaju slatke brige. Tvrde kako će i preostalu, skromnu hrvatsku kvotu, ubrzo prodati. Jednake vijesti stižu i iz Velike Britanije, gdje tvrde kako usprkos pandemiji i teškoj krizi vjeruju kako će već ubrzo prodati cjelogodišnju produkciju od 75.000 primjeraka “SUV-a zvanog čežnja.”

RANGE ROVER SE 3.0 PHEV (440 KS) 1.065.900 KN

RANGE ROVER SE 3.0D (249 KS) 1.138.400 KN

RANGE ROVER SV 3.0D (350 KS) 1.742.300 KN


TO NAPROSTO MORATE VIDJETI!!! LUKSUZ NA NAJJAČE.
Oni koji imaju ne pitaju za cijenu i neće žaliti novca. Ipak znajte, bezobrazno je skup. Skrojen za odlikaše, ima 523 KS, a brzina ograničena na 155 km/h! Oduzima dah, obara s nogu, profinjen, paprene cijene… Početni model u Hrvatskoj novog Range Rover 3.0 litre Diesel MHEV AWD Auto 249HP SE iznosi sa svim davanjima 1.159.718,00 kn. Range Rover 2022. stiže i s plug-in hibridnim pogonom, ali i kao rasni dizelaš. Najava potpuno električnog izdanja za 2024. Ultimativan je to ogromni luksuzni SUV, a peta generacija nudi i PHEV snagu te u iznimnoj verziji i sedam sjedala. Osim plug in hibridne verzije, u Rang Roveru ne odriču se ni dizelaša i stižu i oni od 6 cilindara sa 296, odnosno 345 konja. Top ponude je novi 4,4-litreni twin-turbo V8 benzinac od 523 KS i 750 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući sustavu Dynamic Launch, sprinta od 0-100 km/h 4,6 sekundi, a začudo, najveća brzina ograničena mu je na mizernih 155 km/h.

Tijekom pet desetljeća, Range Rover je predvodio trendove u svom segmentu. Stekao je neusporediv status vrhunskog luksuznog SUV-a za članove kraljevske obitelji, političare, poslovne lidere i slavne osobe diljem svijeta, kombinirajući besprijekornu profinjenost i izvanredne terenske karakteristike.

Vođen kreativnošću i željom za savršenstvom, ne slijedi modu ili trend, već je nastao kombinacijom suvremene filozofije dizajna s više od 50 godina evolucije kroz četiri prethodne generacije.

Ovo je jednostavno najpoželjniji Range Rover ikada stvoren.

Elegantan novi Range Rover, predstavljen je premijerno u Hrvatskoj u ovlaštenom Jaguar Land Rover salonu Auto Benussi u Zagrebu odabranim uzvanicima i novinarima.

Luksuzni SUV stigao je u Hrvatsku nakon svjetske premijere koja je održana u listopadu prošle godine u Royal Opera House u Londonu, a prvi primjerci dolaze na tržište u svibnju ove godine.

Tijekom pet desetljeća, Range Rover je predvodio trendove u svom segmentu. Stekao je neusporediv status vrhunskog luksuznog SUV-a za članove kraljevske obitelji, političare, poslovne lidere i slavne osobe diljem svijeta, kombinirajući besprijekornu profinjenost i izvanredne terenske karakteristike.

Novi Range Rover je vozilo neusporedivog karaktera, od besprijekorno dizajniranog eksterijera, do savršenog mirnog utočišta u kabini. Poseban sustav filtriranja temeljen na nanoeTM X tehnologiji smanjuje viruse i bakterije u kabini , uključujući i SARS-CoV-2.

Vanjska paleta boja uzdiže elegantne proporcije i čiste površine novog Range Rovera, dok su opcije boja unutrašnjosti održivije, odgovornije i progresivnije nego ikad prije. Kupci imaju veći izbor materijala i završnih obrada, uključujući inovativne tkanine i taktilni Ultrafabrics™, uz nastavak suradnje Land Rovera s tvrtkom Kvadrat™ – vodećim europskim proizvođačem vrhunskih tkanina. U kombinaciji s Ultrafabrics™ stvara opciju taktilnog materijala koji je lakši i stvara samo četvrtinu CO2 u odnosu na tradicionalnu kožu.

Vođen kreativnošću i željom za savršenstvom, ne slijedi modu ili trend, već je nastao kombinacijom suvremene filozofije dizajna s više od 50 godina evolucije kroz četiri prethodne generacije.

Britanski luksuzni SUV bit će po prvi puta dostupan sa sedam sjedala i kao plug-in-hibrid s dosegom električnog vozila od 100 km.

Vjeran korijenima: Novi Range Rover vodeći je primjer suvremenosti koja oduzima dah, nenadmašne profinjenosti i Land Roverove sposobnosti bez premca utemeljene na više od 50 godina evolucije

Suvremeni luksuz: Novi Range Rover definiraju izražajnost i formalnost, postignuti skladom proporcija, površina i linija

Odabir materijala: Luksuzne alternative tradicionalnoj koži uključuju novu vrhunsku tkaninu koja objedinjava Ultrafabrics™ i mješavinu vune Kvadrat™

Individualizacija: Novi Range Rover SV izvanredna je interpretacija luksuza i individualizacije Range Rovera, u kojima se ogleda majstorstvo ručne izrade Special Vehicle Operations

Nenadmašna profinjenost: Inženjeri su smanjili kognitivno opterećenje vozača gdje god je to moguće, dok poništavanje buke najnovije generacije sa zvučnicima u naslonu za glavu stvara vrhunsku profinjenost

Savršena staloženost: Integrirano upravljanje podvozjem uz sustav Dynamic Response Pro pruža vrhunsku udobnost u vožnji upotrebom Elektroničkog zračnog ovjesa koji priprema vozilo za krivine pomoću podataka eHorizon

Dinamična okretnost: Standardno upravljanje na svim kotačima objedinjava vrhunsku stabilnost pri velikim brzinama s iznimnom upravljivošću pri malim brzinama – i promjerom zakretanja manjim od 11 m4

Raskošan izbor: Uz novu arhitekturu karoserije MLA-Flex dolaze Standard i Long Wheelbase s luksuznim interijerima s četiri, pet ili sedam sjedala te nizom elektrificiranih pogonskih sklopova

Potpuno električno vozilo: Baterijski električni Range Rover bit će predstavljen 2024. godine jer Land Rover usvaja novu strategiju Reimagine s potpuno električnim pogonskim sklopom za svoj originalni luksuzni SUV

PHEV povećanog dometa: Novi plug-in hibridi od 510 KS i 440 KS pružaju tihi domet električnog vozila do 100 km (62 milje) i emisiju CO2 manju od 30 g/km1 za opuštajuću i učinkovitu vožnju

Performanse za opuštenost: Novi benzinski motor Twin Turbo V8 od 530 KS isporučuje klasičnu Range Roverovu vožnju, s Dinamičkim pokretanjem koje omogućava ubrzanje do 100 km/h za 4,6 sekundi

“Alexa, krenimo na put”: Ugrađeni sustav Amazon Alexa na najmanju moguću mjeru smanjuje odvraćanje pažnje prepoznavanjem intuitivnih glasovnih naredbi za glazbu, navigaciju i stanje u prometu, uređaje u pametnom domu i još mnogo toga2

Mirno utočište: Sustav za pročišćavanje zraka u kabini (Cabin Air Purification Pro) odlikuje se filtriranjem PM2,5 i tehnologijom nanoeTM X koja pomaže u znatnom smanjenju mirisa, bakterija i alergena, uključujući virusa SARS-CoV-23

Kreirajte svoju konfiguraciju: Novi Range Rover može se naručiti već sada, s početnom cijenom od milijun kuna pa na više.

U više od 50 godina postojale su samo četiri generacije Range Rovera. Stoga je peta generacija za 2022. iznimno značajan korak za Land Rover. I ne samo stoga što će legendarni luksuzni SUV po prvi put biti dostupan i kao plug-in hibrid i sa sedam sjedala.

Novi Range Rover imat će paprenu cijenu, a “entry model” stajat će 1.159.718,00 kn! Prvi je to model ove kompanije na novoj MLA-Flex platformi, koja omogućava pogonske sklopove s čistim izgaranjem, plug-in hibridnu tehnologiju i potpuno električni pogon. Range Rover EV, sasvim na struju potvrđen je za 2024.

Range Rover je izvorni luksuzni SUV i već 50 godina predvodi vlastitim primjerom, a objedinjava opuštajuću udobnost, staloženost, te sposobnost koja može osvojiti svaki teren. Novi Range Rover je najpoželjniji dosad, jer udružuje suvremenost koja oduzima dah i estetsku gracioznost s tehnološkom sofisticiranošću i besprijekornom povezanošću.

Uz kolekciju učinkovitih blagih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih sklopova – i potpuno električni Range Rover koji će ju upotpuniti 2024. godine – te uz izbor unutrašnjosti s četiri, pet ili sedam sjedala u izvedbama Standard i Long Wheelbase, novi Range Rover je u svakom okruženju na svom terenu.

Novi Range Rover 2022: motori, snaga i performanse
Velika je vijest da će Range Rover 2022. biti lansiran s dvije plug-in hibridne opcije. Prva, pod oznakom P440e, kombinira 3,0-litreni šesterolitreni benzinski motor s turbopunjačem s baterijom od 38,2 kWh (31,8 kWh iskoristivo) i električnim motorom od 141 KS za ukupnu kombiniranu snagu od 434 KS i 620 Nm okretnog momenta. Druga opcija, označena P510e, nudi više snage od one 3,0-litrene benzinske. Koristi istu bateriju i električni motor, povećavajući ukupnu kombiniranu snagu na 503 KS i 700 Nm okretnog momenta, isporučujući 5,7 sekundi od 0-100 km/h.

Zajednička elektrifikacija u obje opcije plug-in znači da hibridne varijante Range Rovera mogu prevaliti i 100 kilometara s punim punjenjem, pri čemu Land Rover tvrdi da je u stvarnom svijetu doseg nulte emisije od 80 km i emisija CO2 manja od 30 g/km. Regenerativno kočenje kao dio tehnologije kočenja po žici u novom automobilu također ima svojstvo, dok potpune informacije o učinkovitosti tek treba potvrditi.

Uključena je mogućnost brzog punjenja do 50 kW. Tako će punjenje od 80 posto trajati manje od sat vremena. Potpuno punjenje traje pet sati korištenjem kućne zidne kutije od 11 kWh.

Uz potpuno električni EV način rada, postoji izbor hibridnog načina rada – zadana postavka, koja kombinira oba izvora energije i koristi tehnologiju optimizacije prediktivne energije, kao i geofencing kako bi se osiguralo dostupnost električnog pogona u zonama s niskim emisijama, na primjer – i Save moda. Ova posljednja postavka zadržava programirano stanje napunjenosti za implementaciju kasnije tijekom vožnje vozača. Blaga hibridna tehnologija također se nalazi u ponudi motora, s 3,0-litrenim benzincem od 394 KS (0-100 km/h za 5,8 sekundi, 29,7 mpg u kombinaciji i 215 g/km CO2). Tu su i dvije dizelske opcije. 3,0-litreni šesterocilindrični D300 i D350 model nude 296 KS, odnosno 345 KS, s mogućim do 37,2 mpg i emisijom CO2 od 198 g/km.

Na vrhu ponude motora nalazi se novi 4,4-litreni twin-turbo V8 benzinac – Nudi 523 KS i 750 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući sustavu Dynamic Launch, sprint od 0-100 km/h se postiže za 4,6 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 155 km/h.

Svi pogonski agregati spojeni su s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa s mogućnošću niskog raspona i Land Roverovim sustavom pogona na sva četiri kotača s tehnologijom Terrain Response 2 koja prilagođava pogon različitim površinama, dok novi inteligentni sustav pogona na sva četiri kotača može odvojiti prednji dio osovina na cesti između 21mph i 100mph za poboljšanje učinkovitosti i smanjenje emisije CO2 do 4g/km.

Savršena staloženost: Integrirano upravljanje podvozjem uz sustav Dynamic Response Pro pruža vrhunsku udobnost u vožnji upotrebom Elektroničkog zračnog ovjesa koji priprema vozilo za krivine pomoću podataka eHorizon

Dinamična okretnost: Standardno upravljanje na svim kotačima objedinjava vrhunsku stabilnost pri velikim brzinama s iznimnom upravljivošću pri malim brzinama – i promjerom zakretanja manjim od 11 m.

Novi Range Rover 2022: dizajn
Ovi novi pogonski agregati umotani su u moderniju evoluciju stila Range Rovera. Sprijeda, maska ​​je osvježena uzorkom novog izgleda, standardna digitalna LED prednja svjetla su oštrija, a većina senzora automobila za njegove sustave pomoći vozaču ugrađena je u ploču niže u odbojniku kako bi se pružila glatkija , čišći izgled. To također pomaže u smanjenju otpora i poboljšanju aerodinamičke učinkovitosti.

Prema riječima Massima Frascelle, direktora dizajna Land Rovera, crte novog Range Rovera odaju “redukcionizam”, umanjuj linije, a sve kako bi se dobio novi, podcijenjeniji pogled na moderni luksuz.

Land Roverov dizajnerski redukcionizam jasan je straga. Upravo tamo se mogu vidjeti najveće promjene u stilu novog automobila. Stražnja svjetla i indikatori ugrađeni su u čvrstu crnu ploču koja je neprozirna kada svjetla nisu upaljena.

U profilu Range Rover još uvijek definiraju tri jasne horizontalne linije. Prvi ispod vrata koji se sada penje prema gore prema stražnjem dijelu, drugi se odmiče od poklopca motora na preklop i oštriji je i čvršći nego prije, dok treći odvaja zaštitni znak modela plutajući krov.

Raskošan izbor: Uz novu arhitekturu karoserije MLA-Flex dolaze Standard i Long Wheelbase s luksuznim interijerima s četiri, pet ili sedam sjedala te nizom elektrificiranih pogonskih sklopova. Uz šest unaprijed postavljenih off-road predpostavki za sustav Terrain Response 2, tu je i način rada Wade, koji podiže tijelo kako bi se dobio dubinu gaženja od 900 mm, dok postavka ovjesa sljedeće generacije omogućuje do 510 mm hoda kotača. kako bi se poboljšale terenske sposobnosti, pozivna kartica Range Rovera.

Najnoviji Land Roverov Pivi Pro infotainment sustav

Nježno zakrivljeni 13,1-inčnim zaslon osjetljiv na dodir. 90 posto komandi dostupno je u samo dva koraka s početnog zaslona, ​​dok postoji i više povezivosti nego ikad prije, uz mogućnost ažuriranja softvera preko zraka, integraciju Amazon Alexa, Spotify i, naravno, Apple CarPlay i Android Auto s bežičnim vezama za oba programa.

Tu je 13,7-inčna digitalna instrument ploča, dok kao što biste očekivali u luksuznom automobilu, kupci se mogu odlučiti za paket zabave na stražnjim sjedalima, koji dodaje par 11,4-inčnih HD zaslona osjetljivih na dodir postavljenih na naslone prednjih sjedala.
U ponudi je bežično punjenje telefona od 15 W, kao i do 60 W snage za punjenje uređaja putem USB C-a; ako to nije dovoljno, dostupna je i utičnica od 230 V.

Nova platforma MLA-Flex obdarena je pametnom tehnologijom za poboljšanje profinjenosti, udobnosti vožnje i sposobnosti na cesti i izvan nje.

Ugrađeni sustav Amazon Alexa na najmanju moguću mjeru smanjuje odvraćanje pažnje prepoznavanjem intuitivnih glasovnih naredbi za glazbu, navigaciju i stanje u prometu, uređaje u pametnom domu i još mnogo toga.

Dostupan je u SWB obliku, kao i u konfiguraciji LWB s četiri ili pet sjedala. Nudi dvije vrste dizajna SV: SV Serenity i SV Intrepid. Prvi ima metalnu završnu obradu za rešetku u Atlas Silver, kao i naglaske od korintske bronce, uključujući umetke na vratima. Natpis Range Rovera također je u korintskoj bronci sa srebrnim satenskim okvirima. U Hrvatskoj – cijena za početni model New Range Rover 3.0 Litre Diesel MHEV AWD Auto 249HP SE – 1.159.718 kn (s PDV-om i PPMV-om)


Source link