Nasljednik modela 488 GTB zove se Ferrari F8 Tributo, a za pogon koristi motor sa 720 KS i 770 Nm iz modela 488 Pista.

Twin-turbo benzinac 3.9 V8 sa 720 KS i 770 Nm katapultira ga do 100 km/h za svega 2,9 sekundi, 200 km/h okrene za svega 7,8 s, a najveća brzina iznosi 340 km/h. Napredna aerodinamička rješenja nude čak 15 posto više downforcea od modela 488 GTB, a sustavi kao što je Side Slip Angle Control i manje iskusnim vozačima omogućavaju solidnu dozu kontroliranog drifta.

No, najzahtjevnijim kupcima to nije dovoljno, a oni se mogu obratiti njemačkoj tuning kući Novitec. Reprogramiranjem ECU-a snaga je povećana na 787 KS, dok je najveći okretni moment narastao na 882 Nm. Sasvim dovoljno da ubrzanje do stotke bude skraćeno na 2,7 sekundi, dok je istodobno najveća brzina narasla na 350 km/h.

Bolja stabilnost postignuta je ugradnjom 21-colnih naplataka proizvođača Vossen sprijeda te 22-colnih straga, dok je ovjes snižen za 35 milimetara.


Source link