Dacia je toliko jeftina kada je nova da tek manji gubi na vrijednosti kada se koristi, prenosi RevijaHAK.

Kupnjom automobila i prvim okretanjem ključa u bravici ili prtiskom na dugme start već ste izgubili pozamašan dio njegove vrijednosti. Jednostavno je tako, za razliku od nekretnina poput stanova, kuća i vikendica, koje ne gube vrijednost, pokretnine kao što su automobili ipak nisu imuni na pad vrijednosti. Tvrtka za analizu tržišta Schwacke i Auto Bild kreirali su statistiku modela koji najbolje drže cijenu.

Velika potražnja za Porsche 911 Carrerom 4S održava njezinu deprecijaciju u granicama. U četiri godine sportski automobil gubi samo 42 posto vrijednosti. To ga čini jednim od automobila s najstabilnijom vrijednošću na njemačkom tržištu, ali nije najbolji. To je, pomalo nevjerojatno, Dacia Sandero Stepway TCe 90, koji je ujedno i jedan od najjeftinijih novih automobila na tržištu. Za razliku od Porschea, niska cijena je ovdje veliki adut: Dacia je toliko jeftina kada je nova da tek neznatno gubi na vrijednosti kada se koristi. Tek trećina (34 posto) vrijednosti bit će izgubljena za četiri godine.

Ovaj pregled cijena utječe i na naše tržište koje posebno sklono uvozima iz Njemačke. Neke rabljene favorite morat ćete skuplje platiti.

Električni automobili do 40.000 eura
Mini Cooper SE (59,6 posto)
VW ID.4 (56,3 posto)
Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD (54,9 posto)

Električni automobili preko 40.000 eura
Tesla Model S Long Range (61,2 posto)
Audi E-Tron Sportback 50 Quattro (51,7 posto)
Mercedes EQV 300 long (50,1 posto)

Mikro auto
Hyundai i10 1.2 (56,9 posto)
Kia Picanto 1.2 (54,5 posto)
VW Up (51 posto)

Mali auto
Dacia Sandero Stepway TCe90 (66 posto)
Toyota Yaris Hybrid 1.5 VV T-i (60,7 posto)
Mini Cooper S (60,4 posto)

Kompaktni automobil
VW Golf 1.5 TSI OPF (53,7 posto)
Mazda3 e-Skyactive X 2,0 M hibridni pogon (53,4 posto)
Seat Leon 1.5 eTSI ACT OPF DSG (52,5 posto)

Srednja klasa
Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4×4 DSG (49,8 posto)
BMW 330i Touring xDrive Auto. (49,7 posto)
Mazda6 karavan Skyactiv-G 194 Drive i-Eloop (48,3 posto)

Viša klasa
BMW 540i xDrive Auto. (44,4 posto)
Volvo V90 B4 D AWD Geartronic (42,5 posto)
Audi A6 Avant 55 TFSI quattro S tronic (42,2 posto)

Sportski auto
Porsche 911 Carrera 4S PDK (58,0 posto)
Porsche 718 Boxster (53,8 posto)
Audi TT RS Coupé S tronic (53,5 posto)

Kombi vozila
Mercedes V 300 d long 4Matic 9G-Tronic (56,4 posto)
VW Multivan T6.1 kratki DSG (53,5 posto)
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 4WD Aut. (43,2 posto)

Mali SUV-ovi
Mazda CX-30 e-Skyactiv-G 2,0 M Hybrid (57,5 posto)
Opel Mokka 1.2 DI Turbo (55,3 posto)
Ford Puma 1.5 EcoBoost (55,0 posto)

Kompaktni SUV
Toyota RAV 4 2,5 4×2 Hybrid (57,8 posto)
Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG (57,3 posto)
Škoda Kodiaq 2.0 TSI ACT 4×4 DSG (55,7 posto)

SUV
Range Rover Sport P400 3.0 (50,1 posto)
BMW X5 xDrive40d (49,5 posto)
VW Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion DPF auto. (49,4 posto)

Izvor: RevijaHAK


Source link