Uz korištenje iste tehnologije koja se već dokazala u modelu i30 N Elantra se pretvorila u dinamitnu limuzinu.

Hyundai već godinama radi izvrsne sportske automobile. Onome kome to nije jasno nema pomoći. A Hyundai Elantra N, koja se na pojedinim tržištima poput Australije predstavlja pod imenom i30 Sedan N, samo je šlag na vrhu torte.


Dvolitreni turbobenzinac sa 275 KS i 392 Nm snagu prenosi putem 8-stupanjskog automatskog mjenjača ili 6-stupanjskog ručnog. Pogon je prednji, a motor u overboostu raspolaže sa 285 KS. Dovoljno za sprint do stotke za 5,3 sekundi.

Ovjes je temeljito dorađen, prednji diskovi su promjera 360 milimetara pa vozač u svakom trenutku ima izvrsnu kontrolu. Kako se snalazi u praksi najbolje ilustrira video…


Previous articleCroatia Airlines partner e-Dječje kartice “Mudrica”

Od malih nogu zaražen oktanima pa već krajem 80-ih bjesomučno guta sve automobilske tiskovine. Kao dipl.ing. strojarstva čitatelju približava mehaniku automobila. Osnivač i glavni urednik portala Autopress.hr



Source link