Bugattijeva studija o divljem dizajnu ide u proizvodnju za njih samo 40 sretnika, koji uz to moraju imati i solidan konto na bankovnom računu. Bugattijev 8-litreni W16 motor, koji u ovoj verziji ima 1177 kilovata snage (1578 ‘konjskih snaga’). U Bugattiju tvrde da je pad snage u usporedbi s konceptnim vozilom posljedica prilagodbe motora na 98-oktanski benzin, a konceptno vozilo koristilo je 110-oktansko. Lakši je za pola tone od Chiriona.

U listopadu prošle godine Bugatti je predstavio jedinstveni konceptni trkaći automobil koji je za Bugatti bio neuobičajeno spartanski, budući da su unatoč brojnim brzinskim rekordima, njihovi hipersportovi također poznati po svom prestižu. Studija se fokusirala na snagu, lakoću i, naravno, najbrži mogući boravak oko trkališta, a kao primjer, ta je filozofija također fascinirala neke vjerne kupce koji su uvjerili Bugatti u proizvodnju ograničenu na 40 jedinica. Automobil, koji će biti ograničen na trkalište, naravno nije tako ekstreman kao konceptno vozilo koje je najavio zbog sigurnosnih mjera, ali nije ništa manje impresivan.


Naslovni broj je, naravno, prepoznatljivi Bugattijev 8-litreni W16 motor, koji u ovoj verziji ima 1.177 kilovata snage (1.578 ‘konjskih snaga’). U Bugattiju tvrde da je pad snage u usporedbi s konceptnim vozilom posljedica prilagodbe motora na 98-oktanski benzin, a konceptno vozilo koristilo je 110-oktansko, što naravno nije dostupno nigdje i u bilo koje vrijeme. U Bugattiju su, međutim, bili prilično škrti s ostalim brojevima, poznat je samo okretni moment od 1.600 njutn metara i činjenica da vaga ispod automobila pokazuje ukupnu težinu od 1.450. Više od pola tone uštede u usporedbi s Chironom postignuto je uz pomoć titanovih komponenti, proizvodnju komponenti uz pomoć 3D ispisa i kabinu s puno luksuznih delicija.

Ostali naslovi koje smo očekivali od Bugattija – poput ubrzanja, najveće brzine i vremena kruga oko te prepoznatljive staze u Njemačkoj – zasad ostaju misterij. Za usporedbu, očekuje se da će konceptno vozilo do 100 kilometara na sat ubrzati za 2,17 sekunde, postići najveću brzinu od 499 kilometara na sat i prijeći jedan krug oko Nürburgringa za pet minuta i 23 sekunde.

U sustav hlađenja uvedene su neke značajne promjene koje sada učinkovitije održavaju optimalnu temperaturu turbopunjača, motora, mjenjača i diferencijala, a na to ukazuje i krovni otvor za usis zraka. Spomenuta poboljšanja i osvježeni ispušni sustav omogućuju motoru više okretaja u minuti i bolji odaziv, no Bugatti nije otkrio točne brojke.

No, pohvalili su se da je Bolide u skladu s međunarodnim sigurnosnim standardima FIA-e, koji uključuju automatski sustav za gašenje požara, kotače sa središnjim vijcima, sustav HANS za potporu glave i vrata te sigurnosni pojas u šest točaka. Vlasnici će prve trkaće automobile moći voziti na stazama tek 2024. godine, a za ovu će čast morati oduzeti najmanje četiri milijuna eura. Kako bi Bolideu olakšao opravdavanje svoje cijene, Bugatti uključuje i nekoliko besplatnih trkaćih dana. Tako da će sigurno uvjeriti čak i one ‘štedljive’ milijunaše.




Source link