Danas gotovo svi modeli BMW-a imaju karakteristične pomalo predimenzionirane usisnike zraka, odnosno tzv. bubrege.

Mnogi su se teško pomirili s tom činjenicom. Nazivali su velike bubrege nepotrebnim suvremenim hirom. No, činjenica jest da je takav smjer dizajna najavio trajni prototip BMW-a serije 7 stvorne 90-ih godina prošlog stoljeća.


U videu u prilogu veteran automobilskog dizajna, Joji Nagashima, koji je poznat po BMW-u Serije 3 E36 i modelu Z3 Roadster, objašnjava kako je prototip Serije 7 nastao. U to doba u prodaji je bio BMW Serije 7 E38, a prototip je trebao ukazati na smjer kojim se perjanica proizvođača iz Bavarske trebala razvijati.

Osim golemih bubrega glavna karakteristika tog prototipa je ultra luksuzna unutrašnjost, a pojedini elementi poslužili su kao inspiracija za BMW Serije 7 E65, koji je kasnije stigao na tržište.


Previous articleSud vozaču odredio kaznu od 12.000 kuna

Od malih nogu zaražen oktanima pa već krajem 80-ih bjesomučno guta sve automobilske tiskovine. Kao dipl.ing. strojarstva čitatelju približava mehaniku automobila. Osnivač i glavni urednik portala Autopress.hr



Source link