Aktualno Featured Renault Vijesti Zanimljivosti

Renault nastavlja rasti na segmentima koji generiraju veću poslovnu vrijednost i odgovara na izazove elektrifikacije


Renault potvrđuje svoju brzu preorijentaciju na elektrificirana vozila impresivnih rastom udjela prodaje električnih i hibridnih vozila od +52 % u segmentu osobnih vozila u Europi. Izvedbe E-TECH čine 30 % prodaje Renaultovih osobnih vozila u Europi u 2021., na tržištu koje čini 26 % ukupne prodaje.
U Europi se Renault smjestio na pobjedničko postolje u segmentu električnih vozila: u Francuskoj je prvi, u Italiji drugi, a u Njemačkoj treći.
Predstavljen 2012., Renault Zoe zadržao je snažan tržišni položaj u segmentu električnih vozila: najprodavaniji je model u Francuskoj i drugi najprodavaniji u Europi.

Renault bilježi odlične rezultate i u prodaji hibridnih osobnih vozila: Clio 19 %, Captur 24 %, Mégane Conquest 56 %.

Vrijednost na prvom mjestu

I dalje se osjeća utjecaj pandemije bolesti COVID-19 i nedostatka komponenti na tržištu pa je Renault odlučio primijeniti selektivnu prodajnu politiku. Na svjetskoj razini prodano je 1.751.089 vozila (-6,7 % u odnosu na 2020.) te je tržišni udjel činio 4,7 % (-0,6 postotnih bodova u odnosu na 2020. na tržištu koje ne uključuje Kinu i Sjevernu Ameriku). U Europi je Renault ostvario tržišni udjel od 7,1 % (-0,7 postotnih bodova) s 984.784 prodana vozila.

Renault je 2021. uspostavio strategiju miksa ponude i optimizacije cijena. Prodajni miks osobnih vozila ostvario je rast od +11 postotnih bodova između prve polovice 2021. (40 %) i druge polovice godine (50 %), uz više neto prihode po vozilu.

Renault se fokusirao na strategiju „vrijednost prije količine“. To je započelo i prije nedostataka zaliha uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19 i predstavlja pravi napredak u razvoju strategije cijene i prodajnog miksa. Za veće neto prihode po vozilu zaslužna su dva čimbenika: prodajni udjel tehnologije E-TECH i prodajni udjel bogatije opremljenih inačica modela Mégane Conquest (inačica RS Line čini 49 % prodaje u Europi, a inačice Intens i RS Line zajedno čak 86 % prodaje).

Ponovno osvajanje C-segmenta uspješno je započelo prodajom novog Méganea Conquesta. Od izlaska na europsko tržište u lipnju prodan je u više u 60.000 primjeraka, od čega 56 % s pogonom E-TECH. Udjel vozila C-segmenta u Renaultovoj ukupnoj prodaji osobnih vozila porastao je s 22 % na 25 %.

Renault potvrđuje svoju globalnu strategiju

Tržišni udjel izvan Europe sad čini 44 % prodaje (+2 postotna boda u odnosu na 2020.) s većim naglaskom na dobit. Novi Renault Duster pridonio je uspjehu naše strategije snažnim prodajnim rezultatima: 41.000 vozila u Rusiji (+31 %), 22.000 u Brazilu (+15 % u odnosu na 2020.), 6200 u Meksiku (+55 %) i 9100 u Kolumbiji (+34 %).
U Indiji je veliki uspjeh ostvario novi Renault Kiger s 29.000 prodanih primjeraka. S 30 % udjela u prodaji Renaultovih vozila, Kiger potvrđuje ispravnost Renaultove strategije prodaje skupljih vozila za ovo tržište.

Renault je ponovno osvojio mjesto najvećeg proizvođača LGV-ova u Europi (bez pick-upova) s nekoliko uspješnih lansiranja modela. Našim kupcima dostupni su potpuno novi modeli LGV-ova: novi Express Van i Kangoo Van. Organizatori nagrade „Međunarodni kombi godine” okrunili su novi Kangoo Van titulom međunarodnog kombija za 2022. i time odali veliko priznanje Renaultovu odjelu lakih gospodarskih vozila.
U Europi je tržišni udjel na tržištu LGV-ova dosegao 15,7 % (+1 postotnih bod u odnosu na 2020. bez pick-upova). Renault je prvi u segmentu malih kombija i drugi u segmentu srednjih/velikih kombija.

Renault ostaje neprikosnoveni predvodnik u prodaji LGV-ova u Francuskoj s tržišnim udjelom od 28,8 % zahvaljujući 124.700 prodanih primjeraka svojih uspješnih modela: Renault Master, Renault Trafic i Renault Kangoo Van.



Source link

Related Posts