308 Aktualno Featured Izbor uredništva kompakt peugeot peugeot 308 Vijesti Zanimljivosti

S novim grbom na “prsima” stigao je i u Hrvatsku najbolji francuski kompakt ikada, spreman da pomuti račune i Focusu i Golfu, s cijenom od 160.975 kn


Potpuno novi Peugeot 308 hatchback stiže kao ozbiljan izazivač Ford Focusa, Mazde 3, Golfa, Astre, Meganea, Octavije, što zapravo donosi?

Bitka među kompaktima od davnina je određivala i tko je tko u autoindustriji, bar kad je riječ o proizvođačima koji su skoncentrirani na „široke narodne mase“. I može li najnoviji francuski kompakt koji stiže na naše ceste s nekoliko mjeseci zakašnjenja pokvariti planove razvikanim suparnicima. I do sada je to činio, a kako prvi dojmovi onih koji su ga vozili, a ne samo gledali govore, Peugeot 308 ne samo da izgledom obara s nogu, on se odlično i vozi. Izrađen je pedantno i (ne)očekivano kvalitetno. A kako drukčije ako danas želiš nešto napraviti u klasi automobila koji su se ozbiljno našli na udaru kompaktnih SUV-ova.

Peugeot 308 Active Business PureTech 110 S&S BVM6 s benzinskim motorom starta s cijenom od 160.975 kn. Dizelska izvedba jednako opemljenog Peugeota 308 BlueHDi 130 S&S BVM6 dat će se nabavit po cijeni od 184.995 kn, a hibridna izvedba Peugeot 308 Active Business PHEV 180 starta od 265.757 kn.

Posljednja generacija „trajala“ je sedam godina, a Peugeota 308 pojavio se u srpnju 2007. kao nasljednik 307-ice. Prodano ih je više od 7 milijuna, a osvojio je 42 međunarodne nagrade, uključujući titulu Automobila godine 2014. godine.

U Hrvatskoj će biti dostupan od ožujka i to s tri razine opremljenosti: Active Business, Allure i GT. U ponudi ima benzinske trocilindarske 1,2-litrene PureTech 110 i 130 motore i dizelske BlueHDi 130 motore. Novi PEUGEOT 308 dostupan je i s dva punjiva hibridna motora kao prepoznatljive ikone načela „Power of Choice”: PHEV 180 i 225. Novi 308 bit će dostupan sa samo četiri pogonske opcije, od kojih će dvije biti hibridne: Hybrid 225 i Hybrid 180. Obje će biti opremljene električnim motorom od 81 kilovata, a benzinski motori tada će nuditi 180 i 150 ‘konjskih snaga’ ( 132-110 kilovata) odnosno.) Snage. Riječ je o priključnim hibridima koji su opremljeni baterijom od 12,4 kilovat-sata koja će omogućiti do 60 kilometara električne autonomije.

Ponudu klasičnih motora s unutarnjim izgaranjem predstavljat će jedan benzinski i jedan dizelski motor. Benzinske boje predstavljat će 1,2-litreni motor sa 96 kilovata (130 ‘konja’), a istu snagu ponudit će i 1,5-litreni dizel. Svi pogonski agregati u početku će biti dostupni s automatskim mjenjačima, ali kasnije se možemo nadati i dolasku ručnih mjenjača.

Peugeot 308 sam po sebi je revolucionarni model, ali tek od druge generacije, predstavljene 2014. godine! Njime je Peugeot završio ‘brojanje’ (306, 307 i 308; 205, 206 i tako dalje) novih modela, a uz mnoga zanimljiva i napredna rješenja, poput iCockpita, donio je i najavu i ostvarenje boljih vremena marke. Međutim, već se neko vrijeme pitamo hoće li mu Peugeot nakon sedam godina podariti nasljednika. Odgovor je stigao danas, a on je da!

Dizajn pokreće svijet, a posebice Peugeot
Novi PEUGEOT 308 krasi snažan i privlačan dizajn s odlikama visoke klase, u kojem se ističe novi grb marke. Općenita optimizacija strukture donijela je više prostora i istakla dinamičnost i identitet vozila.Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomoć u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav. Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinamičnog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje načelo „Power of Choice”. Ovisno o zemlji prodaje, novi PEUGEOT 308 može se kupiti na internetskim stranicama Marke, čime se kupcima omogućuje da kupnju, prodaju starog vozila, odabir financiranja i odabir mjesta dostave u potpunosti obave putem interneta.

No ako je prethodna generacija 308 donijela pravu malu revoluciju, ovog puta dizajneri su zauzeli malo konzervativniji pristup stvaranju. Bočna linija automobila ostala je prilično slična trenutnoj, uključujući C-stup, dok je prednji dio stvoren u skladu s ostatkom novih modela marke. Ali pazite: 308 je ujedno i prvi novi Peugeot koji je dobio novi logotip marke nadahnut onim od prije pola stoljeća ili je ‘samo’ njegov negativan (usput rečeno, osvježeni logotip prethodne marke, koji se sada napušta , prvi je dobio i svog prethodnika).

Iako pomalo nadahnut svojim prethodnikom, brojilo brzo pokazuje da je novi 308 potpuno novi automobil. Dobio je (samo) 11 milimetara duljine, ali istodobno će ponuditi 55 milimetara duži međuosovinski razmak, koji bi trebao biti najsretniji za putnike u drugom redu. Prtljažnik će u međuvremenu ponuditi 412 litara prostora, a dodatnih 28 litara bit će dostupno ispod dna prtljažnika.

Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomoć u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinamičnog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje načelo „Power of Choice”.

Inače, kabina će također biti opremljena boljom zvučnom izolacijom (čiji je dio i deblje staklo), što će u konačnici pridonijeti boljem zvučnom doživljaju. Peugeot nastavlja raditi s tvrtkom Focal koja je za bolje verzije vozila osmislila snažni audio sustav koji se sastoji od 10 zvučnika, uključujući četiri aluminijska visokotonca (s membranom okrenutom prema van), tri subwoofera promjera 165 milimetara i montiran subwoofer u ploči armature.

Klima uređaj u vozilu moći će kontinuirano kontrolirati protok zraka i po potrebi će moći automatski reciklirati zrak u kabini. Istodobno će omogućiti filtriranje štetnih plinova i čestica prašine u vozilima opremljenim GT paketom, dok će infotainment sustav pokazivati kvalitetu vanjskog zraka.

Multimedija u top izdanju
TECHNO SPIRIT, PEUGEOTi-Connect i i-Connect AdvancedNovi multimedijski sustav nudi svima, ovisno o njihovim željama i potrebama, najbolje iz svijeta pametnih telefona i najbolje iz automobilskog svijeta.Sustav je ergonomičani prilagođen svakodnevnoj upotrebi, a svaki vozač (može biti najviše 8 profila) može odrediti i pohraniti svoje postavke za prikaz, osvjetljenje i ostalo.Funkcija zrcaljenja sada je bežična moguće je povezati dva telefona putem Bluetoothau isto vrijeme.Središnji zaslon visoke razlučivosti dijagonale 10″ može se u potpunosti i na jednostavan način prilagođavati, može prikazivati više widgeta i prečaca, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir, poput tableta. Jednostavno je pregledavati različite izbornike slijeva udesno, odozgo prema dolje kako biste pratili obavijesti, a pritiskom s 3 prsta možete otvoriti stranicu s aplikacijama.U bilo kojem trenutku možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dodirni gumb „Početna”, baš kao na pametnom telefonu. Novi PEUGEOT 308 krasi i novi grb marke PEUGEOT na prednjoj maski koja mu je u potpunosti prilagođena. Njegov je položaj dodatno istaknut uzorkom rešetke koja se postupno približava prema njemu.Senzor za sustave za pomoć u vožnji predstavlja evoluciju u tehnološkom i dizajnerskom smislu. Skriven je iza grba (tehnologija zaštitne kupole koja upotrebljava indij kompatibilan s radarskim valovima), a grb je tako središnja figura na prednjoj maski. Registarska pločica prebačena je na donji dio prednjeg dijela vozila.Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prve razine opreme. Stanjena i pomno oblikovana svjetla ističu dinamičan izgled i identitet koji odlikuju novi PEUGEOT 308.U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku. Ovaj svjetlosni potpis savršeno se uklapa u trenutačni stil marke PEUGEOT, a prepoznatljiv je već na prvi pogled, bilo danju bilo noću.U izvedbama GT / GT Pack Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom PEUGEOT Matrix LED za veću učinkovitost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji.Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i u obliku su triju linija koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakterističan za Marku. Novi PEUGEOT 308 bit će dostupan u 7 boja:zelena Olivine plava Vertigo crvena Elixir bijela Perle Nacré bijela Banquise siva Artense crna Perla Nera.

Oprema da ti pamet stane
Novi PEUGEOT 308 dolazi s novom opremom (u seriji ili opciji) kakva se obično nalazi samo u višim segmentima: dalekosežni nadzor mrtvog kuta (75 metara) upozorenje na promet iza vozila (pri vožnji unatrag daje upozorenje na opasnost u blizini)nova kamera za vožnju unatrag visoke razlučivosti vidnim poljem od 180° i ugrađenom mlaznicom za čišćenje pomoć pri parkiranju s vidnim poljem od 360° zahvaljujući 4 kamere(sprijeda, straga i sa strane)otključavanje i pokretanje bez ključa (u blizini vozila)potpuno grijano vjetrobransko staklo i grijani upravljač upućivanje poziva u slučaju nužde „E-call+” s informacijama o broju putnika i lokaciji, uključujući smjer vozila u voznoj traci pamćenje položaja osvrtnih zrcala pri vožnji unatrag.

PERFECT FIT, oličenje učinkovitosti Novi PEUGEOT 308 razvijen je na modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), spremnoj za ugradnju različitih vrsta pogonskih motora, što omogućuje uvođenje cijele game s električnim motorima, uključujući 100 % električnu izvedbu u ovom segmentu. Već od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.Platforma se sastoji od novih strukturnih elemenata koji pružaju veću učinkovitost, sigurnost, užitak u vožnji i udobnost. Novi PEUGEOT 308 mijenja oblik kako bi se istaknuo u svom segmentu:duljina je 4,36 m (+11 cm)vjetrobransko staklo ima veći nagib i pomaknuto je unatrag međuosovinski razmak povećan je za 55 mm i sada iznosi 2,675 m, čime se povećava prostor za putnike u drugom redu visina je niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m.Obujam prtljažnika sada iznosi 412 litara uz 28 litara u pretincima ispod poda. S preklopljenim naslonima stražnjih sjedala obujam može doseći 1323 litre. PEUGEOT 308 postiže aerodinamiku vrlo visoke razine s koeficijentom Cxod 0,28 i SCx od 0,62m².Svi vidljivi i manje vidljivi dijelovi karoserije optimizirani su sa stilom (odbojnici, usmjerivači zraka, difuzor, okviri karoserije, osvrtna zrcala, zaštita podvozja itd.).Nastavno na to, dizajn kotača omogućuje bolju aerodinamiku i značajno pridonosi boljim voznim svojstvima.Posebne gume za novi PEUGEOT 308 dolaze u dimenzijama od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja, a sve u skladu s kriterijima koje je Marka postavila u pogledu iznimnih voznih osobina.Učinkovitost je bila u središtu pozornosti u postupku razvoja vozila. Zahvaljujući novoj platformi pomaže u smanjenju potrošnje goriva i ograničava emisiju CO₂ u vozilu novi PEUGEOT 308.Kako bi se smanjile vibracije, čvrstoća karoserije poboljšana je povezivanjem strukturnih elemenata. Novi PEUGEOT 308 više nego ikad dosad ističe užitak u vožnji zahvaljujući vrhunskim voznim svojstvima, iznimnoj udobnosti vožnje, istinskom zadovoljstvu u vožnji i savršenoj okretnosti za gradske vožnje s krugom okretanja između pločnika od 10,5 m.

MOTORI
Motori Novi PEUGEOT 308 dostupan je s dva punjiva hibridna motora kao prepoznatljive ikone načela „Power of Choice”:HYBRID 225 e-EAT8/ pogon na 2 kotača / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8 / od 26 g emisije C0₂ po km i do 59 km dosega u 100 % električnoj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).HYBRID 180 e-EAT8/ pogon na 2 kotača / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8 / od 25 g emisije C0₂ po km i do 60 km dosega u 100 % električnoj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sustavima za punjenje. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.Procijenjeno vrijeme punjenja:uređaj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogućuje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW)jača utičnica (16 A) omogućuje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW)standardna utičnica (8 A) omogućuje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW).

Novi PEUGEOT 308 dostupan je s motorima s unutarnjim izgaranjem navedenim u nastavku u kojima emisija CO₂ kreće od 117 g/km. Udovoljava najnovijim propisima norme Euro 6, a u tijeku je i homologacija prema protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).Benzinski trocilindarski 1,2-litreni motori:PureTech 110 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem PureTech 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8.Dizelski četverocilindarski 1,5-litreni motori:BlueHDi 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem BlueHDi 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8.

Benzinska izvedba Peugeot 308 Active Business PureTech 110 S&S BVM6 ima početnu cijenu od 160.975 kn, dizelska izvedba Peugeot 308 Active Business BlueHDi 130 S&S BVM6 ima početnu cijenu od 184.995 kn, a hibridna izvedba Peugeot 308 Active Business PHEV 180 ima početnu cijenu od 265.757 kn.

Novi Peugeot 308, na jesen i u Hrvatskoj – Potpuno novi Peugeot 308 hatchback stigao je samo koji mjesec nakon Opel Astre, svojevrsnog “atletskog zeca” francuske kompanije koja sad s ova dva super kompakta napada VW Golf, Ford Focus, Škodu Octaviju, Mazdu 3, no kako je na cesti? Može li napokon skinuti s trona neprikosnovenog Golfa. Isprobali smo 308 po cestama Azurne obale rijetko vozan, prelijep, moderan, elektrificirani kompakt. Doznajemo … Nakon sedam godina jedno od najvažnijih vozila Peugeota predstavlja se u poznatom, ali istodobno potpuno novom imidžu.

Peugeot 308 obara s nogu – Potpuno novi Peugeot 308 hatchback stigao je samo koji mjesec nakon Opel Astre, svojevrsnog “atletskog zeca” francuske kompanije koja sad s ova dva super kompakta napada VW Golf, Ford Focus, Škodu Octaviju, Mazdu 3, no kako je na cesti? Može li napokon skinuti s trona neprikosnovenog Golfa. Isprobali smo 308 po cestama Azurne obale rijetko vozan, prelijep, moderan, elektrificirani kompakt. Doznajemo … Nakon sedam godina jedno od najvažnijih vozila Peugeota predstavlja se u poznatom, ali istodobno potpuno novom imidžu.



Source link

Related Posts