Tuning eksperti iz AC Schnitzera su podarili novom M4 dašak svoje filozofije i pokazali da nema gornje granice kad su snaga i/ili sportske performanse u pitanju.

Prvi upgrade na listi – motor. Konkretno, snaga je dignuta sa 431 na 510 ks, i sve je to zaokruženo karakterističnim AC Schnitzer stylingom. Sportski katalizator je u pripremi, i trebao bi smanjiti toplinsko opterećenje turbopunjača i grane ispušnog sustava.

Ispušni sustav je također prošao kroz par modifikacija, tj. nanovo je dizajniran. Dupli topovi sa ili bez zvučničkih tuba, u Racing Evo Carbon ili Sport varijanti sa svake strane proizvode zvuk od kojeg srce kuca brže, a performanse su na dobitku.

Priča oko poboljšanja performansa je zaokružena sa setom opruga koje spuštaju automobil za 25-30mm naprijed i 10-15mm straga, tj sa trkačim ovijesom sa podesivom tvrdoćom i silom povrata koji spušta 30-40mm naprijed i 30mm straga.

No, preinake tu ne staju. U ponudi su također karbonski elementi – prednji polu lip branika, karbonski difuzor straga, karbonski poklopci retrovizora, stražnji spoiler, karbonsko krilo..

Cijela tematika se reflektira i na dizajn unutrašnjosti: set aluminijskih AC Schnitzer pedala i pokrova za odmaranje noge, držać za ključ, ručice mjenjača sa digitalnim pokazivačem stupnja prijenosa, osvjetljena kožna ručica mjenjača ili aluminijska Black Line ručica, aluminijska Black Line drška ručne, aluminijski iDrive kontroler i tepisi od velura su dostupni kako bi uparili interijer sa performansama i elegancijom ostatka automobila.

Točka na i su naravno novi setovi felgi. Type VIII i Racing kovane ili alu varijante u BiColor crnoj, srebrnoj ili antracit boji su dostupne do veličinama od 21 col sa pripadajućim gumama, kako bi stvorili nepobjediv tim od čovjeka i stroja.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here