Potpuno novi Hyundai Ioniq 5 i potpuno novi Hyundai Tucson svoj će hollywoodski debi imati u nadolazećem Sony Pictures filmu “Spider-Man: Put bez povratka”.

Uoči prikazivanja filma u kinima 17. prosinca, Hyundai Motor Company pokrenula je integrirani marketinški program koji uključuje globalnu TV reklamu i niz digitalnih promotivnih aktivnosti. Kampanja proizlazi iz globalnog promotivnog partnerstva koje je Hyundai Motor potpisao sa Sony Pictures u svibnju 2020. kako bi se kroz proizvodne i tehnološke inovacije prikazala vizija mobilnosti usmjerene na čovjeka.

“Postavljanje potpuno električnog Ioniq 5 i potpuno novog Tucson-a u ‘Spider-Man: Put bez povratka’ označava prvu značajnu prekretnicu u strateškom partnerstvu između Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainmenta,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsjednik, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za iskustvo korisnika u Hyundai Motor Company. “Očekujemo veliki marketinški učinak od ove suradnje. Ovaj uzbudljivi film i uključivanje dvaju vozila u ključne trenutke priče koju igraju glavni likovi oduševit će milijune gledatelja diljem svijeta, pomažući im da pobjegnu od ludila tijekom globalne pandemije.”

“Spider-Man: Put bez povratka ” je treći film o Spider-Manu koji su kreirali Sony Pictures i Marvel Studios, s Tomom Hollandom u glavnoj ulozi srednjoškolca Petera Parkera i njegovog aliasa Spider-Mana. Njegov prethodnik “Spider-Man: Daleko od kuće” zaradio je 1,131 milijardu dolara u svijetu kao četvrti film s najvećom zaradom u 2019. i 25. film svih vremena.

Službeni teaser trailer za “Spider-Man: Put bez povratka”, objavljen u kolovozu 2021., oborio je 24-satni rekord svih vremena sa najviše globalnih pregleda s 355,5 milijuna pregleda trailera, nadmašivši prethodnog rekordera, “Osvetnici: Endgame”, koji je prikupio 289 milijuna pregleda. Novi trailer za film objavljen je u studenom 2021. i može se pogledati ovdje.
“Hyundai je sinonim za vodeću tehnologiju i vizualno inovativan dizajn, stoga ne čudi što su kreirali vrhunsku marketinšku kampanju za Ioniq 5 i dugo očekivani ‘Spider-Man: Put bez povratka’ – čiji temelj je prilagođeni sadržaj napravljen isključivo za ovaj posao. Ne sumnjamo da će se obožavatelji Spider-Mana jako zabaviti s ovom inovativnom suradnjom”, rekao je Jeffrey Godsick, EVP globalnog partnerstva i upravljanja robnom markom i voditelj Zabave na temelju lokacije u Sony Pictures Entertainmentu.

Uz shemu plasiranja proizvoda, Hyundai Motor će provoditi različite marketinške aktivnosti koristeći svoja prava intelektualnog vlasništva povezana s filmom “Spider-Man: Put bez povratka”. Među njima je reklama “One Way Home”, koju režira Jon Watts, redatelj sva tri najnovija filma o Spider-Manu, a prikazuje Tom Hollanda kao Spider-Mana i njegovog najboljeg prijatelja Neda Leedsa kojeg glumi Jacob Batalon.

U ovom TV spotu, Spider-Man želi očistiti svoje ime i izlazi iz skrovišta, vozeći se s Nedom 300 milja do New Yorka, u potpuno električnom Ioniq-u 5. Dva lika, zafrkavajući se, lagano se voze po otvorenoj cesti unutar Ioniq-a 5 futurističkog izgleda koji reflektira sunčevu svjetlost. 30-sekundna verzija će se emitirati kao dio high-visibility televizijskih programa u SAD-u, Europi, Kini, Rusiji i drugim svjetskim tržištima do siječnja 2022.

“Napredna tehnologija osnažuje izvanredno i zato mislimo da je Ioniq 5 izvrsno prikladan za najnoviji film o Spider-Manu”, rekla je Angela Zepeda, direktorica marketinga Hyundai Motor America. “Naša promotivna partnerstva s likovima iz Marvel Cinematic Universe bila su vrlo učinkovita i mislimo da će obožavatelji Spider-Mana diljem svijeta uživati u onome što smo stvorili, dok će naučiti više o našem revolucionarnom potpuno električnom SUV-u.”

Osim toga, Hyundai Motor je također stvorio spot od 30 sekundi s potpuno novim modernim kompaktnim SUV-om Tucson. Ova reklama prikazuje ključne scene iz filma, uključujući one u kojima glume Tucson i Tom Holland.

Na društvenim mrežama Hyundai će obožavateljima ponuditi priliku da dobiju poster posebnog izdanja “Hyundai Ioniq 5 x Spider-Man: Put bez povratka”, kao i prilagođene digitalne pozadine. Videozapis iza kulisa reklame Ioniq 5 i drugi jedinstveni sadržaji također će biti dostupni na internetu.

Integrirana marketinška kampanja Hyundai Motor-a usredotočena na nadolazeći film “Spider-Man: Put bez povratka” bit će istaknuta na video pločama u Piccadilly Circusu u Londonu, kao i putem raznih reklamnih mjesta diljem svijeta.

Nakon filma “Spider-Man: Put bez povratka”, tvrtka će organizirati različite marketinške inicijative vezane uz nadolazeće filmove “Uncharted”, koji će premijerno biti prikazan u veljači 2022., i nastavak hvaljenog, Oscarom nagrađenog animiranog filma, “Spider-Man: Novi svijet”, čija bi premijera trebala biti u listopadu 2022.


Source link