Raikkonenov problem s gumom na VN Velike Britanije uzrokovan je vanjskim oštećenjem, a ne zbog konstrukcije gume ili njenog trošenja

Nakon detaljnog pregleda prednje lijeve gume koja se raspala dva kruga prije kraja trke na Silverstoneu, u Pirelliju su sigurni da dizajn ili istrošenost gume nisu odgovorni za nesreću.

Rezultati njihova pregleda pokazuju kako su dva udarca u području remena gume, potencijalno uzrokovanih prelaskom preko rubnjaka, uzrokovali problem zbog kojeg je Raikkonen morao u boks pri kraju utrke.

U priopćenju od srijede navečer rečeno je da: “Ovo oštećenje nije prisutno ni na jednom drugom području gume. Nadalje, remen i struktura gume ne pokazuju nikakve znakove trošenja.“

“Mogući uzrok ove štete je kontakt gume s vanjskim tijelom što je dovelo do djelomičnog odvajanja remena od kostura gume na dva oštećena područja. Na jednom od ta dva područja logična posljedica je i odvajanje dijela gazišta.“

U nastojanju da bolje razumiju problem, Pirelli je sproveo testove i na drugim gumama korištenim na VN Velike Britanije da vide postoje li naznake da su se i drugi susreli s problemima. No, istraživanje je pokazalo da su sve ostale gume bile strukturno čvrste.

U priopćenju su dodali: “Ni u jednom slučaju nije bilo znakova istrošenosti, odvajanja ili poderotina, čak ni početnih znakova takvih problema, koji bi utjecali na strukturu gume.”

“Za kraj, Pirelli može potvrditi da se nikakvi problemi u vezi sa samim gumama nisu pojavili.“

Raikkonenov momčadski kolega Sebastian Vettel doživio je oštećenje gume u predzadnjem krugu, uzrokovano njenim usporenim bušenjem.

Pirelli nije uspio otrkiti što je uzrokovalo bušenje Vettelove gume.