Renault se vraća korijenima u svojem prvom virtualnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posjetiteljima će trebati tek internetska veza. Tu je i nova internetska trgovina The Originals Store u kojoj posjetitelji mogu naručiti promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Objema internetskim stranicama moguće je pristupiti iz cijelog svijeta, a dostupne su u šest jezika (francuskom, engleskom, njemačkom, španjolskom, portugalskom i talijanskom). U narednim mjesecima bit će dodani novi jezici.

Predstavljanjem novog virtualnog muzeja, Renault je nadišao prostorno-vremenska ograničenja. Posjetitelji iz cijelog svijeta sada mogu na jednostavan način zaviriti u bogato kulturno nasljeđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja neograničene su. Virtualna kolekcija, koju posjetitelji mogu besplatno razgledati, sastoji se od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentiranih na suvremen i zabavan način.

Virtualni postav uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživjeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj tehnologiji. Renault je odabrao tu tehnologiju kako bi posjetiteljima pružio neusporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstveni studio u kojem svoje modele skenira pod točno određenim osvjetljenjem. Vozila se temeljito trodimenzionalno skeniraju, a dijelovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeliraju i sastavljaju u postproizvodnom procesu.

Broj modela u virtualnoj zbirci još će više rasti od kraja prosinca 2021.: do kraja siječnja 2022. bit će dodano 50 novih modela, a do kraja prosinca 2022. posjetitelji će moći razgledati 80 modela.

„Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zavrjeđuje muzej dostojan svojeg imena. U njemu će posjetitelji moći zaroniti u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj internetskoj trgovini”, istaknuo je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.

Nova internetska trgovina ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. S katalogom koji trenutačno broji 400 proizvoda (minijature, odjeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i dosad neobjavljene kolekcije te najprodavanije proizvode, nova se internetska stranica pozicionira kao pravo strateško rješenje i odskočna daska za marku. U nadolazećim mjesecima očekuje nas još mnogo iznenađenja, a kolekcije će i dalje redovito rasti.


Source link