Vivaro-e i dalje je iznimno popularan među kupcima koji traže električno gospodarsko vozilo za vožnju bez emisija. Opel Vivaro-e najprodavaniji je električni furgon srednje veličine u Hrvatskoj i Njemačkoj u prvom tromjesečju 2022. U Hrvatskoj, Opel ima najveći tržišni udio na ukupnom tržištu električnih lakih gospodarskih vozila, a ujedno je Vivaro-e najprodavaniji električni furgon. Zahvaljujući odličnim prodajnim rezultatima Opel je povećao svoj udio i u Njemačkoj, na sve važnijem tržištu električnih lakih gospodarskih vozila na gotovo 19 % u prva tri mjeseca ove godine.

Vauxhall Vivaro-e bio je najprodavanije električno lako gospodarsko vozilo u Ujedinjenom Kraljevstvu u ožujku i zadržao titulu najprodavanijeg e-LCV vozila u ovoj godini. U odnosu na prethodnu godinu, Vauxhall je zabilježio rast udjela na tržištu električnih lakih gospodarskih vozila u Ujedinjenom Kraljevstvu s 19 % na 22,7 %. Opel i Vauxhall dio su male skupine proizvođača koji već sada nude električne izvedbe svih modela iz svojih portfelja lakih gospodarskih vozila.

„Segment električnih lakih gospodarskih vozila brzo raste i ključan je sektor za cijelu automobilsku industriju. Prodaja električnih gospodarskih vozila nastavit će rasti u budućnosti jer sve više poduzeća nastoji smanjiti troškove i emisije. S oduševljenjem pratimo odlične prodajne rezultate koje postiže Vivaro-e i koji dokazuju da je nuđenje električnih modela na baterije, kao što su Combo-e, Vivaro-e i Movano-e u ovako ranoj fazi bio pravi izbor,“ izjavio je Florian Huettl, izvršni direktor Opela.

Zahvaljujući dosegu do 328 kilometara prema WLTP-u i najvećoj nosivosti do 1.163 kilograma, Vivaro-e je na prvoj liniji Opelove i Vauxhallove predanosti elektrifikaciji, dok njemački i britanski brend nastavlja obogaćivati svoj portfelj električnih vozila s ciljem nuđenja električne izvedbe svakog modela do 2024. i potpunog prelaska na električne automobile i furgone u Europi do 2028.

Osim toga, Opel već priprema sljedeći korak u uspjehu Vivara: izvedbu s pogonom na ćelije goriva Vivaro-e HYDROGEN. Temelji se na postojećoj platformi električnog Vivara-e s baterijom, „međunarodnom furgonu godine 2021.“. Doseg vozila s punim spremnicima vodika veći je od 400 kilometara (WLTP1). Ćelija goriva od 45 kW može generirati dovoljno energije za neprekidnu vožnju autocestom. Potrebne su samo tri minute – približno koliko je potrebno za punjenje automobila sa standardnim dizelskim ili benzinskim motorom. Zahvaljujući pametno iskorištenom prostoru, Vivaro-e HYDROGEN ne traži nikakve kompromise u usporedbi s izvedbama koje imaju motor s unutarnjim izgaranjem i nudi teretni prostor obujma do 5,3 ili 6,1 m3. Ovo električno gospodarsko vozilo s ćelijama goriva raspoloživo je u izvedbama duljine M i L (4,95 i 5,30 metara) s nosivošću do 1000 kilograma.


Source link