Stižu novi Aventador i Huracan, ponajprije pokretani na fosilno benzinsko gorivo, a malo struje je tu tek da se nađe i da se pomodarski može zvati i hibrid te skinuti koji gram CO2.

Novi motor bit će fundamentalno sličan Urusu, ali će najvjerojatnije nuditi znatno više snage. Ali samo pri najvećim brzinama motora.

Lamborghini u nadolazećim godinama očekuju brojni izazovi, od kojih su dva najveća predstavljanje sljedeće generacije dvaju sportskih coupea, modela Aventador i Huracan. I ako se o potonjem već dosta govorilo zadnjih godinu dana, posebice u vezi s pogonskim sklopom koji će na radost brojnih benzinaca biti benzinski i s 12 cilindara – ali uz pomoć struje, tu je i nije se puno pričalo o nasljedniku Huracana. Manji od dvojice braće nastavit će se proizvoditi sljedeće godine, a nasljednik se očekuje 2024. To posljedično znači da je automobil već duboko u procesu razvoja i da će se detalji uskoro otkriti.

Jednu od njih (labavo) otkrio je glavni inženjer talijanske marke Rouven Mohr, koji je prije nekoliko tjedana otkrio da će novajlija ispod haube imati hibridni pogon s ‘između šest i 12 cilindara’. Prema informacijama portala Motor Trend, koji se poziva prema neimenovanim izvorima, sljedeća generacija Huracana će izgubiti dva cilindra u odnosu na sadašnju, što znači da će samo osam tutnjati ispod stražnje haube. Nudit će dakle pomoć elektromotora, koji će biti smješten između motora i mjenjača (sekvencijalni hibrid) te dva turbopuhala. Ovdje stvari zapravo postaju jako zanimljive.

Naime, automobil će nuditi jednu od najvećih turbo rupa, jer bi se prema Motor Trendu oni trebali aktivirati tek na 7000 okretaja motora u minuti, a potom bi trebali davati snagu do elektronske blokade motora 3000 okretaja više. To posljedično znači da će sljedeća generacija Huracana moći ponuditi mnogo više snage od trenutne generacije. Za sada ostaje otvoreno pitanje kako će se snaga prenositi na prednja ili sva četiri kotača.


Source link