Otvorena vožnja na autocesti i visoke temperature u motornom prostoru mogu izazvati razne probleme na motornoj elektronici vozila, prenosi RevijaHAK.

HAK-ov suradnik za tehničku podršku Marin Morava u sedam kratkih priča će vam objasniti sedam najčešćih kvarova automobila u ljetnom periodu, odnosno najčešće intervencije na cesti HAK-ovih mehničara. Na trećem mjestu su problemi na motornoj elektronici vozila:

– Otvorena vožnja na autocesti i visoke temperature u motornom prostoru mogu izazvati razne probleme na motornoj elektronici vozila. U tim slučajevima naši tehničari izlaze na odmorišta ili lokalitete gdje je prihvatljivo iz sigurnosnih razloga pružati popravak vozilu (zbog mogućnosti naleta drugog vozila na zaustavljeno vozilo) i s dijagnostičkim uređajem testiraju elektroničke komponente na kojima se je pojavio problem. Kolege tehničari nakon spajanja dijagnostike znaju dijagnosticirati probleme s kvarom motornih instalacija pa iste često pokrpaju, promijene osigurač, ako je potrebno nakon popravka instalacija, i vozilo upute u servis. Preporuka je ne voziti dok naši tehničari ne naprave procjenu problema s dijagnostikom jer daljnja vožnja bez poznavanja nastalog kvara može biti štetna za motor vozila – objašnjava Marin Morava i napominje o još jednom problemu na putovanjima:

– Često znaju pucati ili ispadati cijevi turba koje naši tehničari, ako je crijevo pristupačno, zakrpaju s opremom za brze popravke i upute vozilo do servisa.

Izvor: RevijaHAK


Source link