408 Aktualno Featured peugeot Vijesti Zanimljivosti

Novi Peugeot 408 – fastback koji iznenađuje iz svakog kuta


Novi Peugeot 408 iznenađuje jer je potpuno drukčiji od drugih. Prvi je svoje vrste u povijesti marke, ali i na cijelom tržištu automobila. Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije odlikuje se stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na učinkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.


PRIVLAČNOST. Peugeot 408 prije svega se ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dijele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke Peugeot s glavom lava. Obrnuti izrez stražnjeg odbojnika djeluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Novi Peugeot 408 stabilno sjedi na kotačima promjera 720 mm, a legendarni 20-inčni naplatci odlikuju se neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom obitelji Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju.

Novi Peugeot 408 dugačak je 4,69 metara i ima velik međuosovinski razmak od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sjedala, s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obujmom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala. Novi Peugeot 408 visok je 1,48 m i krasi ga vitka i profinjena silueta. Time se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva.

EMOCIJA. Peugeot 408 pobrinuo se i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita Peugeot i-Cockpit®, prepoznatljivog po svojem kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima.

IZVRSNOST. Sustavi za pomoć u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost. Uključuju:
• prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go,
• tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla,
• sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
• Upozorenje na promet straga koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.

Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci uslijedit će i inačica na posve električni pogon.

Učinkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela Peugeot 408 jer kombinacija aerodinamičnih svojstava, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskom razinom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj inačici sa 130 KS.

Novi Peugeot 408 proizvodit će se u Mulhouseu u Francuskoj, a na hrvatsko tržište stiže 15. veljače 2023. godine.

„Marka Peugeot vjeruje da je život ljepši doda li mu se malo privlačnosti. Zahvaljujući jedinstvenom izgledu, inovativnoj fastback silueti i profinjenosti kojoj nema premca, novi 408 savršen je dokaz filozofije i inovativnosti marke Peugeot” izjavila je Linda Jackson, glavna direktorica marke Peugeot. „Novi Peugeot 408 nadilazi očekivanja u svakom smislu! Dizajniran je za sve ljubitelje automobila i života, odnosno za sve one koji žele raskinuti s tradicijom i pritom uživati na odgovaran način. Utjelovljenje je preciznih tehnoloških standarda marke Peugeot, kontrolirane učinkovitosti i vrlo visoke razine digitaliziranosti, kao i snažnih emocija koje pobuđuje intuitivni užitak u vožnji”.

1. Potraga za odgovornim i suvremenim užitkom: kupci

Novim Peugeot 408 marka zaokružuje svoju gamu u itekako strateškom C-segmentu. Peugeot je u posljednjih nekoliko godina zauzeo vodeću poziciju u tom segmentu zahvaljujući uspjehu SUV modela 3008 i 5008, kao i triju generacija limuzina 308 i karavana 308 SW. Peugeot 408 dopunjuje ponudu marke i na samom je vrhu C-segmenta.

Novi Peugeot 408 odražava vrijednosti i interese stanovništva koje je na vrhuncu suvremenog doba: riječ je o ljudima koji su dinamični i povezani kao nikad dosad, koji žele pridonijeti energetskoj tranziciji bez potrebe za žrtvovanjem trenutaka istinskog užitka. Željni su inovacija te cijene kreativnost i smionost novih kombinacija koje se ne uklapaju u ustaljene kategorije.

Kupci novog modela Peugeot 408 uglavnom će biti aktivni parovi, s djecom ili bez njih, koji će automobil koristiti za osobne potrebe i u poslovne svrhe. Svoj će odabir temeljiti na velikom broju želja i potreba koje će se katkad međusobno nadopunjavati. Neki žele prijeći u višu klasu C-segmenta i kupiti veće, prostranije vozilo. Drugi traže siluetu koja je originalnija i inovativnija od kompaktnog SUV-a koji smatraju previše uobičajenim ili previše obiteljskim. Konačno, nekima se jednostavno sviđa stav velikog automobila. Svi oni u potrazi su za izuzetno suvremenim iskustvom vožnje, bilo za svakodnevnu upotrebu ili duga, udobna i mirna putovanja u društvu.

2. Jedinstvena PRIVLAČNOST dinamičnog i inovativnog fastbacka: dizajn

U kombinaciji sa stavom nalik mački, koji je svojstven svim Peugeot modelima, i ostala svojstva novog modela 408 u potpunosti su u skladu s inovativnim konceptom fastbacka s vrha C-segmenta. Karoserija novog modela odlikuje se iznimno oštrim linijama, posebno uočljivima na stražnjem kraju: oštre plohe na završetku krova i podnožju lukova blatobrana kao stvorene su za igru svjetlosti.

Model 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela. Temelji se na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform) s različitim razinama snage, a odlikuje se velikim međuosovinskim razmakom od 2,787 m, čime se osigurava obilje prostora na stražnjoj klupi. Ukupno je dugačak 4,69 m i širok 1,859 m sa sklopljenim retrovizorima.

Ima širok trag kotača, točnije 1,599 m sprijeda i 1,604 m straga, što pridonosi stabilnosti na cesti, zajedno s kotačima velikog promjera (720 mm) i naplatcima dimenzija do 20 inča. Iako je povišen, Peugeot 408 ipak se odlikuje vitkim i sportskim profilom zahvaljujući visini od samo 1,48 m.

Na prednjoj je strani dugačak poklopac motora smješten između povišenih lukova blatobrana, što je svojstveno najnovijim Peugeot modelima. Taj aspekt dizajna automobilu daje snažniji izgled prednjeg kraja i profinjen profil jer je zazor između lukova blatobrana i poklopca motora nevidljiv. Isto je načelo u konstrukciji primijenjeno i za pojednostavnjenje vanjske linije poklopca motora kako bi se omogućilo savršeno stapanje dijelova karoserije.

Svjetla su izvedena u LED Matrix tehnologiji koja omogućuje dizajn izuzetno tankih prednjih svjetala, istodobno osiguravajući vrlo visoku razinu performansi. Ta svjetla, koja održavaju neporecivu pripadnost marki Peugeot, potpis su novog modela 408. Svjetlosni potpis širi se prema dolje s dvije LED trake u obliku očnjaka koje prodiru u odbojnik.

Prednja rešetka odvažan je simbol modela Peugeot 408. Sve je podređeno novom amblemu marke u kojem se krije i radar potreban za rad mnogih sustava za pomoć u vožnji. Zahvaljujući boji, prednja rešetka stapa se s ostatkom prednjeg odbojnika, što je znak promjene u generaciji i elektrifikacije game Peugeot. Veliki crni usisnici dio su dizajnerske teme prednjeg kraja i vizualno naglašavaju njegovu širinu i robusnost. Oni okružuju i štite svjetla u obliku očnjaka povezujući crne zaštitne elemente koji okružuju karoseriju i poboljšavaju vidljivost svjetlosnog potpisa zahvaljujući kontrastu.

Bočne strane novog modela Peugeot 408 odlikuju se jasnim kontrastom crnih i obojenih dijelova, osmišljenim kako bi se silueta učinila profinjenom i povećala dinamična svojstva. Naglašavaju i obilje prostora za putnike, posebno kad je riječ o dizajnu bočnih prozora, čime se ističe dinamičnost fastbacka na najvišoj točki pristupa stražnjim vratima.

Bočne zaštitne letvice na karoseriji i blatobranima protežu se na robusni crni stražnji odbojnik koji pod kutem prekida boju te tako naglašava učinak „preokrenutog” stražnjeg dijela i poboljšava ukupni dojam. Pomaže i kod vizualnog dojma stražnjeg prevjesa koji omogućuje veliki prtljažnik.

20-inčni naplatci neobičnog dizajna, s geometrijskim oblikom unutar kruga, plijene pozornost kad vozilo miruje i stvaraju dramatični vizualni učinak pri niskim brzinama. Njihov neobičan dizajn u skladu je s originalnim dizajnerskim konceptom novog modela 408.

Stražnji dio krova posebno je osjetljivo aerodinamično područje. Protok zraka optimiziraju i usmjeravaju dva elementa nalik mačjim ušima koji tvore aerodinamični koridor prema spojleru na poklopcu prtljažnika. Ti učinkoviti uglati oblici prepoznatljiv su element dizajna novog modela Peugeot 408.

Novi Peugeot 408 bit će dostupan u 6 boja:
• Plava Obsession (nova boja u kojoj će model biti predstavljen)
• Siva Titanium (nova boja)
• Siva Artense (samo u razinama Allure i Allure Business)
• Crvena Elixir
• Bijela Pearly
• Crna Perla Nera.

3. EMOTIVNO iskustvo u vožnji zahvaljujući kokpitu Peugeot i-Cockpit®.

Unutar putničkog prostora smještena je jedna od glavnih značajki marke Peugeot: kokpit Peugeot i-Cockpit®. Cijelo se desetljeće usavršava i modernizira sa svakom novom generacijom. U novom modelu Peugeot 408 postavlja nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom Peugeot i-Connect®.
Kompaktni upravljač značajka je kokpita Peugeot i-Cockpit® koji višestruko povećava užitak u vožnji nudeći jedinstvenu upravljivost i preciznost kretanja. Upravljač novog modela 408 ergonomičan je i grijan (opcija na Allure Business i serija na GT) te se na njemu nalaze tipke za upravljanje multimedijskim sustavom (radio, telefon) i određenim sustavima za pomoć u vožnji.
Nova digitalna armaturna ploča s 10-inčnim digitalnim zaslonom smještena je u razini očiju odmah iznad upravljača. U razini opreme GT armaturna ploča dostupna je s 3D tehnologijom. Digitalna armaturna ploča može se u potpunosti personalizirati te nudi nekoliko načina prikaza (povezani navigacijski sustav TomTom, Radio / medijski sadržaji, Pomoć u vožnji, Protok energije itd.) koji se mogu mijenjati izravno na kontrolnoj ploči.
Dizajn armaturne ploče novog Peugeot 408 temelji se na arhitekturi „povišenih zračnih otvora”, kod koje se zračni otvori postavljaju na višu poziciju, ispred glava putnika, kako bi se poboljšala njihova toplinska ugodnost.
Ista arhitektura omogućuje i postavljanje središnjeg 10-inčnog dodirnog zaslona nešto niže od digitalne armaturne ploče smještene izravno ispred vozača, kako biste mu mogli još lakše pristupiti. Sustav je opremljen tipkama i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene su ispod središnjeg zaslona poput otvorene knjige. Osim toga, svojim dizajnom stvaraju jedinstveni estetski i tehnološki dojam u segmentu. Svaka i-toggle tipka osjetljiva je na dodir i predstavlja prečac do postavki klima-uređaja, telefonskih kontakata, radijske postaje ili aplikacija… Ovisno o željama korisnika.
Pri dizajniranju putničkog prostora novog modela 408, jedan je od ciljeva tima marke Peugeot za dizajn unutrašnjosti bio unijeti ravnotežu u prostor između prednjih putnika. Peugeot i-Cockpit® vjeran je načelu središnjeg zaslona „okrenutog vozaču”, čime se optimiziraju ergonomska svojstva u vožnji, a pritom se ne onemogućuje suvozaču da čita informacije na zaslonu i služi se njime.
Središnja konzola namjerno je otvorena prema suvozaču. Sve što je potrebno za dinamičku kontrolu vozila smješteno je u luku s vozačeve strane. Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina vožnje koje nudi 8-stupanjski automatski mjenjač EAT8 :
• način Reverse (R) omogućuje odabir stupnja za vožnju unatrag
• način Neutral (N) omogućuje postavljanje mjenjača u neutralni položaj
• način Drive (D) pokreće automatsko odabiranje 8 brzina ovisno o brzini i stilu vožnje, vrsti ceste i opterećenju vozila.

Dva odvojena gumba omogućuju sljedeće funkcije:
• Parking (P) postavlja mjenjač u način za parkiranje.
• Kod hibridnih motora, način Brake (B) aktivira regenerativno kočenje. U benzinskoj inačici on je zamijenjen načinom Manual (M) koji omogućuje ručno odabiranje brzine s pomoću polugica iza upravljača.
Osim toga, na raspolaganju je i odabir načina rada koji vozaču omogućuje da bira između različitih načina vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal i Sport), ovisno o motoru.

4. Povezana IZVRSNOST: napredni sustav Peugeot i-Connect
Novi Peugeot 408 nudi povezano iskustvo na vrlo visokoj razini. Novi multimedijski sustav ergonomičan je i fluidan te svakom vozaču nudi najbolje od svijeta pametnih telefona i najbolje iz svijeta automobila, ovisno o njegovim ili njezinim vještinama i željama. Svaki vozač može definirati i održavati vlastite postavke zaslona i ugođaja. U sustavu se može pohraniti do osam različitih profila.
Funkcija prikaza zaslona pametnog telefona na zaslonu sustava koja povezuje pametni telefon s multimedijskim sustavom sada je bežična te istovremeno možete povezati dva telefona putem Bluetootha. U modelu Peugeot 408 dostupne su i četiri utičnice USB-C.
10-inčni središnji zaslon visoke rezolucije može se u potpunosti i jednostavno personalizirati te uključuje više prozora i widgeta ili prečaca koji se lako upotrebljavaju i čine ga nalik tablet-računalu. Jednostavno se prelazi iz jednog izbornika u drugi povlačenjem udesno ili prema gore i dolje za prikaz obavijesti, a dodirnete li ga s tri prsta prikazat će se izbor aplikacija.
Baš kao i kod pametnog telefona, povratak na početnu stranicu u bilo kojem trenutku je jednostavan – samo treba pritisnuti tipku „Home”.
Na vrhu zaslona nalazi se traka na kojoj su prikazane informacije o vanjskoj temperaturi, klimatizaciji, mjestu na stranici s widgetima, podaci o povezanosti, obavijesti i točno vrijeme.
Napredni sustav Peugeot i-Connect osigurava neviđeno iskustvo multimedije. Opremljen je snažnim i učinkovitim povezanim navigacijskim sustavom TomTom. Karta je prikazana na cijelom 10-inčnom zaslonu radi lakšeg čitanja. Sustav se ažurira bežično, odnosno izravnim slanjem podataka putem telekomunikacijske mreže.
Prepoznavanje glasovnih naredbi s pomoću komande „OK Peugeot” poboljšava sigurnost i jednostavno je za korištenje. Omogućuje pristup svim zahtjevima povezanima s funkcijama multimedijskog sustava.
Kako bi se pomoglo korisnicima i odgovorilo na njihova pitanja, uz multimedijski sustav priloženi su dokumentacija i upute.

5. Nezaobilazna IZVRSNOST i učinkovitost: karoserija i motori
Učinkovitost je bila u središtu rada timova marke Peugeot u svim fazama dizajna i razvoja novog modela 408 kako bi se smanjila potrošnja i ograničile emisije CO₂.

Posebna je pozornost posvećena aerodinamici novog modela Peugeot 408 kako bi se poboljšala energetska ravnoteža. Odbojnik, poklopac prtljažnika, difuzor, nosači, retrovizori, zaštite podvozja… Svi dijelovi karoserije optimizirani su zahvaljujući bliskoj suradnji dizajnera i inženjera za aerodinamiku marke Peugeot. Riječ je o suradnji dizajnerskih i inženjerskih timova marke Peugeot koja je započela pri dizajnu hiperautomobila 9X8. Slično tomu, dizajn kotača omogućuje bolju aerodinamiku i znatno pridonosi sveukupnim performansama automobila.
Krutost karoserije optimizirana je spajanjem strukturnih elemenata kako bi se poboljšalo upijanje vibracija. Užitak u vožnji u genima je novog modela Peugeot 408 pa se on odlikuje izvanrednim prianjanjem uz cestu, vrhunskom udobnošću i užitkom u vožnji te savršenom upravljivošću na gradskim cestama koju omogućuje krug okretanja od 11,18 m.

Gume na novom modelu Peugeot 408 kreću se od 17 do 20 inča. Gume su klase A i poboljšavaju učinkovitost smanjenjem otpora kotrljanja, bez ugrožavanja zahtjeva Marke u pogledu mjerila držanja ceste.

Novi Peugeot 408 dostupan je s dvjema opcijama plug-in hibridnog motora:
• PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Pogon na prednje kotače / kombinacija PureTech motora od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenjač e-EAT8 (trenutačno u postupku homologacije).
• PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Pogon na prednje kotače / kombinacija PureTech motora od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenjač e-EAT8 (trenutačno u postu9pku homologacije).

Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: jednofazni punjač snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi.

Procijenjeno trajanje punjenja:
• S pomoću zidne punionice Wall Box od 7,4 kW (32 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 7,4 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 1 sat i 40 minuta.
• S pomoću ojačane utičnice (14 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 3 sata i 55 minuta.
• S pomoću standardne utičnice (8 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje oko 7 sati i 5 minuta.
Dostupan je i motor s unutarnjim izgaranjem: 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor PureTech sa 130 KS koji je u skladu s najnovijim Euro 6 propisima o emisijama, a kombiniran je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 i sustavom Start & Stop. Ta je inačica trenutačno u postupku homologacije.
Treba napomenuti da su svi motori novog modela Peugeot 408 opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji jamči bezbrižnost i učinkovitost.
U ponudi nema dizelske inačice, ali će u budućnosti biti dostupan 100 % električni model.
6. Tehnološka IZVRSNOST: sustavi za pomoć u vožnji
Novi Peugeot 408 opremljen je širokim rasponom najnaprednijih sustava za pomoć u vožnji koji informacije prikupljaju s pomoću šest kamera i devet radara te vožnju, upravljanje i putovanje čine sigurnijima i ugodnijima. Neki od tih sustava izravno su preuzeti iz viših segmenata.
• Prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka između automobila.
• Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i noćnoj vožnji, pri brzinama od 7 km/h do 140 km/h, ovisno o izvedbi.
• Aktivni sustav upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje.
• Sustav praćenja pozornosti vozača, koji otkriva smanjenje pozornosti nakon duljih razdoblja vožnje, pri brzinama većima od 65 km/h, analiziranjem mikrokretnji upravljača.
• Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj armaturnoj ploči: znakovi za obvezno zaustavljanje, promet u jednom smjeru, zabranu pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobičajeni znakovi za ograničenje brzine.
• Sustav Night Vision koji otkriva živa bića (pješaci/životinje) ispred vozila noću ili u uvjetima slabe vidljivosti. Zahvaljujući prednjoj infracrvenoj kameri, sustav otkriva pješake i životinje i izvan dometa dugih svjetala te ih prikazuje na digitalnoj armaturnoj ploči, izravno u vidnom polju vozača.
• Sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
• Upozorenje na promet straga: upozorava vozača na moguće opasnosti pri vožnji unatrag.
• Kamera za vožnju unatrag visoke rezolucije u 180° s ugrađenom mlaznicom za čišćenje.
• Sustav pomoći pri parkiranju u 360° s četiri kamere visoke rezolucije (sprijeda, straga i bočno).
• Prilagodba kuta vanjskih retrovizora kad je vozilo u brzini za kretanje unatrag.
• Matrix LED glavna svjetla jamče maksimalno iskorištavanje dugih svjetala bez zasljepljivanja vozila ispred i onih koja dolaze ususret.
• Automatsko uključivanje dugih svjetala.

Paket Drive Assist 2.0 još je jedan korak prema poluautonomoj vožnji koja će biti dostupna kasnije. Paket uključuje prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sustav za održavanje vozila u prometnom traku.

Dodaje dvije nove značajke koje su već dostupne na brzim cestama:
• poluautomatska promjena traka koja omogućuje vozaču da pretekne vozilo ispred i vrati se u svoj trak, pri brzinama od 70 km/h do 180 km/h
• preporučivanje brzine koje predlaže vozaču da prilagodi svoju brzinu (ubrza ili uspori) u skladu s prometnim ograničenjima.

Dostupna je i druga oprema koja olakšava svakodnevnu upotrebu novog modela Peugeot 408:
• ulazak u vozilo i pokretanje vozila bez ruku Proximity
• pristup punih ruku zahvaljujući motoriziranom poklopcu prtljažnika
• funkcija za potpuno odleđivanje grijanog vjetrobranskog stakla, grijani upravljač
• perimetrijski i volumetrijski alarm s blokadom
• elektronička parkirna kočnica na svim inačicama
• stakleni krov opremljen zaslonom.

Konačno, novi Peugeot 408 opremljen je sustavom za e-poziv u nuždi:
• E-poziv + poziv u nuždi s informacijama o broju putnika i lokaciji, uključujući smjer kretanja vozila na cesti.

7. Mirno putovanje ispunjeno EMOCIJAMA: udobnost u unutrašnjosti
Novi Peugeot 408 dizajniran je kao fastback u gornjem rangu C-segmenta te nudi širok raspon opreme dizajnirane da pruži potpuni užitak u putovanju i mobilnosti.
Prednja sjedala posebno su udobna i nose oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju im je dodijelilo neovisno njemačko udruženje stručnjaka za ergonomiju i zdravlje leđa. Oznaka obuhvaća i ergonomska svojstva i raspon prilagodljivosti prednjih sjedala.
Sjedala mogu biti opremljena i električnim podešavanjem u 10 smjerova s dvije postavke memoriranja za vozača, električnim podešavanjem u šest smjerova za suvozača, kao i masažom u osam točaka s pet različitih programa, te grijanjem sjedala.
Dizajn sjedala osmišljen je tako da se naglasi kvaliteta korištenih materijala: prošarana tkanina, tehničke niti, alcantara, perforirana koža i obojena Nappa koža. U inačici GT sjedala su ukrašena posebnim koncem u boji minerala adamit koji krasi i armaturnu ploču, obloge vrata i elemente središnje konzole s pjenastom podstavom.
Između prednjih sjedala smjestio se proširen luk središnje konzole koji sada uključuje prostor za bežično punjenje pametnog telefona. Ostatak konzole u potpunosti je namijenjen praktičnim rješenjima za odlaganje te uključuje naslon za ruku, dvije USB-C utičnice (za punjenje ili prijenos podataka), dva držača čaša velikog promjera i do 33 litre raznovrsnog prostora za odlaganje.
Stražnja klupa posebno je prostrana zahvaljujući velikom međuosovinskom razmaku od 2,787 m, što novi model 408 čini Peugeot modelom s najviše prostora za putnike na stražnjoj klupi: na raspolaganju im je čak 188 mm prostora za koljena. Putnici na stražnjoj klupi mogu protegnuti noge zahvaljujući otvoru u podnožju prednjih sjedala. Osmišljen je kako bi se maksimalno povećala sloboda pokreta, a dizajn i kut sjedala omogućuju putnicima da maksimalno iskoriste prostor i uživaju u udobnosti na putovanju.
Dvije USB-C utičnice za punjenje na stražnjem dijelu središnje konzole osiguravaju dodatnu povezanost, počevši od razine opreme Allure.

Novi Peugeot 408 u serijskoj opremi nudi dvodijelnu klupu (60/40) opremljenu otvorom za prijevoz skija. U inačici GT ta se dva dijela mogu jednostavno preklopiti s pomoću dvaju lako dostupnih prekidača, smještenih na bočnim stranama prtljažnika.

Novi model 408 može se pohvaliti posebno prostranim prtljažnikom. Kad su preklopljena oba sjedala, kapacitet se povećava s 536 na 1611 litara (uključujući 36 litara u prostoru ispod zaštitne obloge prtljažnika u inačici s motorom s unutarnjim izgaranjem). Preklapanjem naslona moguće je utovariti predmete duljine do 1,89 metara.

Za još veću praktičnost u svakodnevnoj upotrebi, prtljažnik je opremljen 12 V utičnicom s desne strane, LED osvjetljenjem, mrežicom za osiguranje tereta, trakom i kukicama za torbe.

Pokrov prtljažnika izravno je spojen s poklopcem prtljažnika. Ostaje pričvršćen za poklopac prtljažnika pri svakom otvaranju, što olakšava utovar.

Poklopac prtljažnika motoriziran je kako bi se omogućio pristup i kad su vam pune ruke. Otvara se automatski…
• kad nogom prijeđete ispod odbojnika
• kad pritisnete gumb na ključu za daljinsko upravljanje
• kad pritisnete gumb na poklopcu prtljažnika
• ili kad pritisnete gumb na armaturnoj ploči.

U unutrašnjosti novog modela 408, LED ambijentalno osvjetljenje (osam boja na izbor) smješteno iza središnjeg zaslona osigurava blago osvjetljenje i pridonosi profinjenom ugođaju u kabini. Isto se osvjetljenje proteže i na spužvaste obloge vrata koje mogu biti prekrivene tkaninom, materijalom Alcantara® ili pak biti izrađene od prešanog aluminija, ovisno o razini opreme.

U novom modelu Peugeot 408 unaprijeđene su toplinska i zvučna izolacija zahvaljujući tehnologijama primijenjenima u dizajnu i proizvodnji prozora:
• Vjetrobransko staklo potpuno je grijano, uz nadoplatu.
• Prednja i stražnja stakla deblja su (3,85 mm).
• Prednja bočna stakla višeslojna su (od razine opreme Allure) pa omogućuju bolju zvučnu izolaciju i povećanu sigurnost (3,96 mm).
Klima-uređaj također pridonosi osjećaju toplinske udobnosti u vozilu. Mlaznice koje uvode svježi zrak u kabinu nalaze se na povišenoj poziciji u prednjem dijelu vozila, a za putnike u drugom redu sjedala pobrinut će se dva zračna otvora na stražnjem dijelu središnje konzole. Da bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, novi Peugeot 408 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System) koji neprekidno prati kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor. Funkcija recirkulacije zraka može se automatski aktivirati. Od inačice GT nadalje, tu je i dodatak sustava Clean Cabin za obradu zraka koji filtrira zagađujuće plinove i čestice. Kvaliteta zraka prikazuje se na središnjem dodirnom zaslonu.

FOCAL® Premium Hi-Fi sustav u novom modelu Peugeot 408 razvijen je u partnerstvu s Focalom, francuskom markom specijaliziranom za audiosustave, a rezultat je više od tri godine suradnje. Opremljen ARKAMYS digitalnom obradom zvuka, FOCAL® Premium Hi-Fi sustav uključuje 10 zvučnika s ekskluzivnim patentiranim tehnologijama:
• 4 TNF visokotonska zvučnika s invertiranom kupolom od aluminija
• 4 dubokotonska/srednjetonska zvučnika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa
• 1 središnji zvučnik od materijala Polyglass
• 1 Power Flower™ dubokotonski zvučnik s trostrukom zavojnicom.

Svi su oni povezani na novo 12-kanalno pojačalo od 690 W (tehnologija iz klase D)
Timovi marki Peugeot i Focal surađivali su na osmišljanju najboljih lokacija za svaki zvučnik kako bi se svim putnicima omogućio užitak u spektakularnom zvuku. Zvuk u unutrašnjosti stabilan je i precizan, glasovi jasni i čisti, a basovi duboki i intenzivni.
Aplikacija MyPeugeot® omogućuje da s pametnog telefona ili središnjeg zaslona:
• pokrećete ili programirate prethodno grijanje i hlađenje vozila. Uz osiguravanje udobnosti, ova značajka optimizira doseg (brža konvergencija zadane vrijednosti temperature u fazi pokretanja) predviđanjem optimalne radne temperature baterije kad je vozilo priključeno na punionicu.
• Provjeravate, programirate, pokrećete ili odgodite punjenje baterije.



Source link

Related Posts