Danski proizvođač igračaka Lego izvijestio je u srijedu o dvoznamenkastom rastu prihoda u prvoj polovini godine zahvaljujući novim trgovinama i snažnoj potražnji koji su nadjačali rast troškova i inflaciju.

Prihod je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci porastao za 17 posto, na 27 milijardi danskih kruna (3,48 milijardi dolara).

Dobit se zadržala na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja kada je iznosila 7,9 milijardi kruna.

Danska tvrtka otvorila je od siječnja do lipnja 66 novih trgovina, od čega 43 u Kini, i sada ih ima ukupno 833.

Potaknut višim troškovima energije, prijevoza i plastične smole, Lego je u kolovozu povećao cijene nekih proizvoda, ali oni namijenjeni djeci uglavnom su izuzeti, istaknuo je izvršni direktor Niels Christensen.

“U razdoblje vrhunca sezone za božićne blagdane ulazimo s dobrim zamahom”, naglasio je izvršni direktor Niels Christensen.

Popularne igračke u prvoj polovini godine uključivale su Star Wars, Harry Pottera i Technic setove.

Lego uspjeh može zahvaliti portfelju proizvoda namijenjenih djeci i odraslima i desetljetnoj strategiji pozicioniranja proizvodnje blizu ključnih tržišta, što se pokazalo izuzetno korisnim u razdoblju obilježenom problemima u opskrbnim lancima, objasnio je izvršni direktor.

HINA


Source link