Dizelaši u međuvremenu očito odlaze u zaborav. Najprestižniji samo za Kineze. Svi motori će raditi na principu blagog hibrida s 48-voltnom tehnologijom. A8 će biti dostupan u dvije verzije, 5,19 metara dugom A8 i 5,32 metara dugom A8 L. A8 na europska tržišta stiže u prosincu. U Njemačkoj će za osnovnu verziju biti potrebno 99.500 eura.

Uzdužne kromirane linije već su dugi niz godina obilježje Audijevih limuzina, pogotovo jer je ponudu upotpunila treća generacija modela A6, koji je uveo prepoznatljiv poklopac motora koji se proteže od donjeg ruba branika do poklopca motora. Iako tek renoviran, nadolazeći Audi A8 tome očito namjerava stati na kraj. O kromiranim letvicama više nema ni duha ni sluha, a prednji dio je taj koji je dobio najveću nadogradnju.

U sklopu toga dobio je nešto širu rešetku hladnjaka, označenu kromiranim elementima u obliku slova L (u ‘pravoj’ i zrcalnoj slici), a tu su i uspravni bočni prorezi za svježi zrak i nova prednja svjetla s 1.3 milijuna mikro zrcala , koji također nudi novi Mercedes-Benz Class S. Novi paket, koji Audi još nije ponudio kupcima, također će moći pružiti više kroma.

Bočna strana automobila nije pretrpjela veće izmjene, pa je stražnji dio preuređenog A8 malo ažuriran. Tu će također biti u osnovi više kroma, uglavnom zahvaljujući novim stražnjim OLED svjetlima kada su spojena preko poklopca prtljažnika. Uz to, tu je i novi stražnji difuzor na donjem rubu branika te dva para ispušnih cijevi u S8 verziji. Nova stražnja svjetla inače će vam omogućiti da odaberete prilagođeni svjetlosni potpis. Svjetla će se upaliti i kada drugi automobil priđe parkiranom vozilu, pokušavajući spriječiti sudar.

U kabini nema većih inovacija ili su koncentrirane na stražnji red sjedala. I dalje dominiraju ravne i vodoravne linije, što se može naglasiti dodatnim paketom ambijentalne rasvjete. Međutim, drugi red sjedala u verziji donijet će puno više udobnosti. To će, primjerice, donijeti obnovljeni (opcijski) središnji naslon sa zaslonom za upravljanje svim multimedijskim uređajima i klima uređajem. U međuvremenu, sjedala će biti opremljena s čak 18 masažnih zračnih jastuka, a tu će biti i minibar te oslonac za noge ugrađen u suvozačevo sjedalo.

Parkiranje bočno i na daljinu

A8 ne donosi velike inovacije kad je o infotainmentu riječ, ali ih donosi na području sigurnosti. Nudi čak 40 različitih sustava pomoći, grupiranih u tri paketa, pod nazivom ‘Tour’, ‘City’ i ‘Park’, a već iz ovog naziva je jasno da je riječ o sustavima pomoći za vožnju ‘na otvorenom’, u gradu i prilikom parkiranja. Najveća novost je posljednji od tri paketa, odnosno bočno parkiranje na daljinu, bez prisustva vozača u vozilu.

Ponuda motora sada se sastoji od tri benzinska pogonska agregata (i jednog dizelskog, o čemu Audi govori tiše; u budućnosti će postojati i plug-in hibrid), trolitreni šesterocilindrični i četverolitarski osmocilindrični ogrjev , od kojih je jedan rezerviran za S8. Svi motori će raditi na principu blagog hibrida s 48-voltnom tehnologijom.

Njihova snaga bit će između 340 i 571 ‘konja’ ili između 250 i 420 kilovata. Prenosit će se na sva četiri kotača putem osmostupanjskog automatskog mjenjača, a postojat će i prediktivni ovjes koji će na svakom kotaču samostalno podešavati tvrdoću i visinu ovjesa, što će omogućiti npr. naginjanje vozila u okret.

A8 će biti dostupan u dvije verzije, 5,19 metara dugom A8 i 5,32 metara dugom A8 L. Također će ga obilježiti dvobojna karoserija, dosta kroma i Horch značka na C-stupu. A8 na europska tržišta stiže u prosincu. U Njemačkoj će za osnovnu verziju biti potrebno 99.500 eura.


Source link