Nazvali su ga HydroDiesel + i navodno nije štetno, već učinkovito i jeftino! Projekt je pokrenut tek prije nekoliko mjeseci, a prvi rezultati su vrlo obećavajući.

Mnogi vozači, posebice oni koji odlaze u manje razvijene zemlje, gdje često završe u spremniku goriva na benzinskim postajama, boje se da bi se u vodi mogla naći voda ili benzin. Voda ne gori i ne može se komprimirati, što može uzrokovati ozbiljna oštećenja motora s unutarnjim izgaranjem. Stoga se čini nemogućim da voda bude rješenje za opstanak dizelskih motora na tržištu još barem koju godinu. Tvrtka sa sjedištem u Louisiani razvila je posebno dizelsko gorivo pomiješano s vodom, koje je kasnije nazvano HydroDiesel +. Naravno, nisu jednostavno pomiješali dvije tekućine zajedno, već su inovativnom tzv. nanoemulzijskom tehnologijom u kapljice dizelskog goriva dodali nanočestice kemijske vodene otopine.Inovativni proces donosi mnoge pozitivne posljedice, uključujući nisku proizvodnju ovog goriva, veću emisiju štetnih plinova. učinkovitost izgaranja, veća snaga motora i tako dalje. Dobiveno gorivo ima za četvrtinu veći volumen od čistog dizelskog goriva, dok je za njegovu pripremu potrebno 20 posto manje dizela.

Miješanje s postojećim plinski uljem

Trillionovo inovativno gorivo još nije ispitano u praksi, već je testirano samo u laboratorijima trećih strana. Jedan od ovih testova možete vidjeti u videu ispod, gdje HydroDiesel + gori uz konvencionalni dizel, a izgaranje prvog je puno čišće. Pritom ga prati i manje čađe, što ukazuje da se u zrak ispušta manje štetnih tvari.

Trillion navodi da je jedna od najvećih prednosti goriva, odnosno projekta, mogućnost implementacije nanoemulzijske tehnologije u postojeće pogone za proizvodnju dizelskih goriva ili spremnika. Istodobno, prema autorima, ovo gorivo bi se barem teoretski moglo koristiti u postojećim dizelskim motorima. Hoće li projekt biti uspješan ovisi i o odazivu investitora na platformi StarEngine, gdje se prikupljaju sredstva za daljnje proširenje projekta.

Fotografija: Pixabay


Source link