Na brdskoj utrci na Malačkoj koja je održana protekli vikend u blizini Splita, Siniša Krainc pokazao je svoju pravu snagu koja mu je osigurala već četiri naslova prvaka Hrvatske. U neizvjesnosti oko kiše koja je obilježila utrku, Siniša je čak i prilično sigurno pobijedio ispred  Bonga (Istvan Kavecz), te Domagoja Perekovića. Dejan Dimitrijević sa svojim Seat Leonom ponovo je platio danak velikoj snazi svojeg bolida, te su mu pukli zupčanici u mjenjaču te tako bilježi još jedan odustanak. Nadamo se da će mu uskoro stići posebno rađeni zupčanici za njegov mjenjač kako bi se umiješao u borbu za sam vrh. Ovo su rezultati kategorije I, odnosno “automobila”.

IMAG2894

Ovdje su se natjecali i bolidi kategorije II odnosno formule i radicali. To su vozila s upola manjom težinom od automobila ali s ne puno manjom snagom, čime njihova ubrzanja i kočenja postaju neusporedivo bolja od automobila te su na utrkama na kojima oni mogu nastupiti, u pravilu uvijek na vodećim pozicijama. Tako je u toj kategoriji ali i u ukupnom poretku utrke pobjednik bio Miloš Asanović iz Crne Gore, sa svojim Radicalom 2.8, kojim je ujedno ove godine oborio i rekord staze. Drugi je u “generalki” bio Laszlo Szasz u formuli Luno Feriss – Alfa V6 -3.0.

Malačka je uz Buzet specifična po tome što se voze utrke i kategorije I i kategorije II. Kao što smo već naveli kategorija I su automobili, dok su kategorija II formula i radicali. Staza koju organizator prijavljuje za natjecanje mora proći kontrolu posebne komisije koja izdaje licencu za svako kategoriju posebno. Osnovni uvjet koji staza mora zadovoljavati jest da su metalne zaštitne ograde koje su postavljene na najopasnijim mjestima, dvostruke, odnosno da se formula ili radical u slučaju izlijetanja ne može podvući pod ogradu i tako ugroziti vozača koji nema drugu zaštitu osim svoje kacige.

Malačka2015