Na ovogodišnjoj 89. utrci 24 sata Le Mansa, najprestižnijoj utrci izdržljivosti na svijetu, Goodyear je trkaćim gumama Goodyear Eagle F1 SuperSport opremio čitavu klasu LMP2. Posve nova serija trkaćih guma natjecateljskim je ekipama osigurala pouzdanost, otpornost i izdržljivost tijekom čitava 24 sata spektakularne utrke.

Na Goodyearovim glatkim i srednjim gumama te gumama za mokru podlogu natjecala su se sva vozila u klasi LMP2, dakle čak 25 automobila, a nakon 24 sata utrkivanja i uzbudljivih preokreta nezaboravnu pobjedu osvojila je belgijska ekipa WRT (Ferdinand Habsburg, Robin Frijns i Charles Milesi). Frijns je čitav završni krug vozio tijesno s Tomom Blomqvistom, vozačem JOTE, a na kraju je ciljnu liniju prešao svega 0,727 sekundi prije njega. Blomqvist je trkaći auto JOTA dijelio sa Stoffelom Vandoornom i Seanom Gelaelom. Brončano odličje već je drugu uzastopnu godinu osvojila ekipa Panis Racing.


Goodyear je već na prošlogodišnjoj utrci u Le Mansu u otvorenoj konkurenciji gumama opremio pet automobila, a od ove godine izabran je za ekskluzivnog dobavljača u kategoriji LMP2. Na ovogodišnjoj trkaćoj poslastici Goodyear je prvi put u povijesti nabavio gume za cjelokupnu klasu LMP2, najopsežniju kategoriju te utrke.

Više od 650 kilometara na jednom setu guma
Goodyear je za utrku u Le Mansu odabrao jednu specifikaciju slick, i to jednaku smjesu C spec kakvu su dosad ekipe LMP2 upotrebljavale na svim ovogodišnjim utrkama izdržljivosti Svjetskoga prvenstva FIA-e (WEC) i Europske serije Le Mans (ELMS). Ta smjesa medium-plus odabrana je kao podrška ciljevima organizatora da se osigura dovoljna razlika u tempu između pojedinih kategorija.

Izdržljivost guma na tako intenzivnoj utrci kao što je Le Mans ima osobito važnu ulogu. Glatke trkaće gume Eagle F1 SuperSport definitivno su dokazale svoju izdržljivost budući da je pojedina ekipa noću, kad su temperature bile niže, na jednom jedinom kompletu guma prešla čak više od 650 km. To je dvostruko više od dužine utrke Formule 1! Izuzetna otpornost te gume mnogim je ekipama omogućila odluku da čak četiri stanke ili više tijekom noći prođu bez zamjene guma.




Source link