408 Aktualno Featured peugeot Peugeot 408 Vijesti Zanimljivosti

Novi Peugeot 408 – AutopressHR


Novi Peugeot 408 iznenađuje jer je potpuno drukčiji od drugih. Prvi je svoje vrste u povijesti marke, ali i na cijelom tržištu automobila. Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije odlikuje se stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na učinkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.

Peugeot 408 prije svega se ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dijele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke Peugeot s glavom lava. Obrnuti izrez stražnjeg odbojnika djeluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Novi Peugeot 408 stabilno sjedi na kotačima promjera 720 mm, a legendarni 20-inčni naplatci odlikuju se neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom obitelji Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju.

Novi Peugeot 408 dugačak je 4,69 metara i ima velik međuosovinski razmak od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sjedala, s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obujmom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala. Novi Peugeot 408 visok je 1,48 m i krasi ga vitka i profinjena silueta. Time se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva.

Peugeot 408 pobrinuo se i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita Peugeot i-Cockpit®, prepoznatljivog po svojem kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima.

Sustavi za pomoć u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost. Uključuju:
• prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go,
• tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla,
• sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
• Upozorenje na promet straga koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.

Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci uslijedit će i inačica na posve električni pogon.

Učinkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela Peugeot 408 jer kombinacija aerodinamičnih svojstava, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskom razinom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj inačici sa 130 KS.

Novi Peugeot 408 na tržište stiže početkom 2023. Riječ je o vozilu s globalnim ambicijama – isprva će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za europsko tržište, a zatim u tvornici u Chengduu u Kini za tamošnje tržište



Source link

Related Posts