Stručnjaci iz njemačke tuning kuće Novitec smatrali su kako niti najsnažniji Maserati Ghibli S Q4 ne pokazuje svu raskoš svojih mogućnosti pa su ga temeljito doradili i udahnuli mu dodatnu injekciju snage.

Bez obzira radi li je o izvedbi Maserati Ghibli S, s pogonom na stražnje kotače, ili izvedbi Ghibli S Q4, s pogonom na sve kotače, motor je nabijen sa serijskih 430 na okruglo 500 KS, dok je istodobno najveći okretni moment povećan s 580 na 660 Nm.

Sasvim dovoljno za skraćenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h sa 4,7 na 4,4 s te povećanje najveće brzine s 286 na 296 km/h.

Vanjski izgled i stabilnost istodobno su poboljšani ugradnjom karoserijskih dodataka izrađenih od ugljičnih vlakana i 22-colnih naplataka s gumama dimenzija 255/30 sprijeda i 315/25 straga.

Previous articleVideo: Ovo su najbrži go-karti na svijetu

Od malih nogu zaražen oktanima pa već krajem 80-ih bjesomučno guta sve automobilske tiskovine. Kao dipl.ing. strojarstva čitatelju približava mehaniku automobila. Osnivač i glavni urednik portala Autopress.hr


Source link