Aktualno Featured Izbor uredništva štedljivi benzinci Vijesti Zanimljivosti

Ovi benzinci troše najmanje goriva, pa zato ne čudi da im popularnost raste


Treba uzeti da i WLTP mjerenja također imaju odstupanja, ali su definitivno bliža praktičnoj potrošnji, prenosi RevijaHAK.

U vrijeme kada cijene goriva divljaju, štedljivost automobila postala je jedna od glavnih odlika. Mnogima će biti važnija i od bogate opreme ili snažnijeg motora. Njemački autoklub (ADAC) objavio je podatke o najštedljivijim modelima s benzinskim motorima. U obzir su uzeti samo modeli kod kojih su provedena rigorozna i realna WLTP tvornička mjerenja potrošnje. Naravno, treba uzeti da i WLTP mjerenja također imaju odstupanja, ali su definitivno bliža praktičnoj potrošnji.

Pobjednici po klasama su sljedeći:

Mikro i mali automobili: Toyota Yaris 1,5 Hybrid CVT (3,8 litara goriva na 100 km), Mazda 2 Hybrid Pure CVT koja koristi isti sustav kao iz Yarisa (3,8 litara goriva), Renault Clio E-TECH Hybrid 145 Equilibre Automatik (4,2 litre goriva), Honda Jazz 1,5 i-MMD Comfort e-CVT (4,5 litara goriva), Suzuki Swift 1,2 Dualjet Hybrid Club (4,7 litara goriva), Toyota Aygo X 1,0 (4,8 litara goriva), Kia Picanto 1,0 Edition 7 (4,8 litara goriva), Suzuki Ignis 1,2 Dualjet Hybrid Club (4,9 litara goriva), Ford Fiesta 1,0 EcoBoost Hybrid Cool (5,0 litara goriva) i Škoda Fabia 1,0 MPI Easy (5,0 litara goriva).

Kompaktna klasa: Kia Niro 1,6 GDI Hybrid DCT6 (3,4 litre goriva), Toyota Corolla 1,8 Hybrid (4,5 litara goriva), Suzuki Swace 1,8 Hybrid Comfort+ CVT, isti automobil kao i Corolla (4,6 litara goriva), Renault Arkana E-TECH Hybrid 145 Intens Automatik (4,6 litara goriva), Toyota C-HR 1,8 Hybrid Flow (4,9 litara goriva), Audi A3 Limousine 30 TFSI S tronic (4,9 litara goriva), Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV-X 2,0 M Hybrid (5,0 litara goriva), Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Cool & Connect (5,1 litra goriva), Škoda Scala 1,0 TSI Cool Plus (5,1 litre goriva), VW Golf 1, 0 eTSI Life DSG (5,2 litre goriva), Kia Ceed 1,0 T-GDI Edition 7 (5,2 litre goriva) i Hyundai IONIQ Hybrid (5,2 litre goriva).

Srednja klasa: Škoda Octavia 1,0 TSI e-TEC Ambition DSG (5,0 litara goriva), Toyota RAV4 2,5 Hybrid (5,6 litara goriva), Lexus NX 350h Automatik (5,6 litara goriva), Peugeot 508 1,2 PureTech 130 Active Pack EAT8 (5,8 litara goriva), Citroen C5 X PureTech 130 Stop&Start Feel Pack EAT8 (6,0 litara goriva), Audi A4 35 TFSI (6,0 litara goriva), Audi A5 Coupé 35 TFSI (6,0 litara goriva), Volvo V60 B3 Essential DKG (6,2 litre goriva), Mercedes-Benz C 180 9G-TRONIC (6,2 litre goriva), VW Passat Variant 1,5 TSI OPF Conceptline (6,3 litre goriva), BMW 318i Steptronic (6,3 litre goriva), Peugeot 5008 1,2 PureTech 130 Active Pack (6,3 litre goriva), BMW 420i Coupé Steptronic (6,3 litre goriva) i Ford S-MAX 2,5 Hybrid Trend CVT(6,3 litre goriva).

Viša i visoka klasa: Lexus ES 300h Business Edition Automatik (5,2 litre goriva), Škoda Superb 1,5 TSI Active (5,9 litara goriva), BMW 520i Steptronic (6,1 litra goriva), Toyota Highlander 2.5 Hybrid Business Edition (6,6 litara goriva), BMW 630i Gran Turismo Steptronic (6,8 litara goriva)…

Izvor: RevijaHAK



Source link

Related Posts