Bavarski sportski automobil može se pohvaliti svime što je BMW-e slavilo od davnina, uključujući prepoznatljivu mišićavu siluetu legendarne 2002. godine i ono što nam je najviše nedostajalo – minimalistički bubrezi.

Novi Coupé serije 2 na prvi se pogled čini najmanje kontroverznim BMW-om u posljednje vrijeme, a uz to je, kako i priliči Bavaru, usredotočen na vozače. Mišićava kružna silueta kompaktnog sportaša s dizajnerskim jezikom podsjeća na legendarne modele serije 02, a posudio je i puno savjeta za dizajn iz studije Hommage iz 2002. Mišićno držanje i neovisni dugi farovi su iz stare škole, a bubrezi su također opet minimalistički, kao da je BMW slušao kritike i ponudio nešto za kupce koji ne vole moderno doba.


Pa, nije sve isto kao u stara vremena, jer je nova Serija 2 puno veća nego što je bila. Ge su produljili za čak 10 i pol centimetara, od čega 51 milimetar između dviju osi, i proširili za 64 milimetra. Veličina, naravno, donosi neku dodatnu težinu, što u top modelu M240ix nije zanemarivih 1765 kilograma. Ipak, gotovo idealan omjer mase 50:50 i nisko težište doprinose sportskom upravljanju, također zahvaljujući činjenici da je nova Serija 2 28 milimetara niža nego što je bila. Sva ta inženjerska sloboda bila je moguća jer se nova serija 2 temelji na različitoj platformi od serije 1, a zadržala je i pogon na stražnje kotače – pa, barem na nekim modelima.

Ovo će u početku biti dostupno samo na četverocilindričnim pogonskim agregatima, koje predstavljaju benzinski 220i snage 135 kilovata snage (184 ‘konjske snage’) i dizelski 220d snage 140 kilovata snage (190 ‘konjskih snaga’) te dvostupanjski turbopunjač i 48 -voltna blaga hibridna tehnologija. Tek malo kasnije pridružit će im se i 230i, također s četverocilindričnim benzinskim motorom snage 180 kilovata snage (245 ‘konja’).

Vrh asortimana je, barem za sada, M240i xDrive Coupé s rednim šest-cilindričnim prisilnim punjenjem i standardnim pogonom na sva četiri kotača, koji većinu snage prenosi na stražnji međuosovinski razmak, ima 275 kilovata snage (374 ‘konja’) i ubrzava od 100 km / h. 4,3 sekunde. Pa, čak je i nova serija 2 barem donekle razočaravajuća, jer su svi pogonski sklopovi trenutno povezani samo s osmostepenim automatskim mjenjačem.

Hoće li se ručni mjenjač pridružiti modelu kasnije još nije potvrđeno, ali neke šanse ostaju. Bez brige, i ovaj put će se modelu M2 pridružiti prava M verzija, ali detalji su još uvijek skriveni.

Serija 2 također je napravila velike korake u unutrašnjosti, jer je barem prednja strana kabine sada klasični BMW i vrlo podsjeća na seriju 3. Infotainment se može pohvaliti promjerom od 8,8 inča i radi na sedmoj generaciji BMW-ovog operativnog sustava (isti kao serije 3, 4, ali je generacija starija od električnih i4 i iX), zaslon digitalnog vozača mjeri 12,3 inča, projekcijsko platno također je dostupno uz dodatnu cijenu.

Unatoč podužem popisu opreme, LED svjetla su ovaj put već standardni, a podesivi amortizeri, mnogi M ukrasni elementi i M Sport diferencijal na osnovnim modelima ostaju dostupni uz dodatnu cijenu. Serija 2 na ceste će se naći početkom sljedeće godine, a najavljeni vrhunac ponude, novi M2, trebao bi se pridružiti tek 2023. godine.




Source link