Volkswagen grupa, drugi najveći svjetski proizvođač automobila provodi studiju izvedivosti mogućeg ulaska u Formulu 1

Izvori kažu kako studiju provodi bivši Ferrarijev timski direktor Stefano Domenicali, kojeg su zaposlili ranije tokom godine. Njegov interes je izazvao uspjeh globalne marketinške kampanje njihovih rivala i novog prvaka F1 Mercedesa.

No, ulazak u Formulu ovisi o promjenama u menađmentu bilo u VW ili F1. Ferdinand Piech, šef nadzornog odbora VW grupacije i Bernie Ecclestone imaju kompliciran odnos već dulje vrijeme. Jedan od njih izgleda mora napustiti svoju poziciju kako bi VW grupa ušla u F1.

VW je u skupini proizvođača automobila koji su odlučili o novim turbo hibridnim motorima uvedenima u F1 ove sezone, no nije se odlučio na ulazak u to vrijeme i, bar javno, još nije promijenio svoje stajalište.

No izvori kažu kako stariji članovi odbora danas vjeruju kako će F1 biti učinkovitiji globalni promotivni alat od trenutnih postojećih moto programa.

Među VAG grupacijom su, uz VW i Audi, još i Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Škoda i Seat.

VAG grupacija trenutno ima tri glavna moto programa – Audi i Porsche u WEC-u (World Endurance Championship), Audi u DTM-u te Volkswagen u WRC-u.

Globalna vrijednost oglašavanja Mercedesovih TV nastupa tokom F1 kampanje u 2014. iznosila je 2.8 milijardi dolara, dok stručnjaci vjeruju kako je ekvivalentna vrijednost VAG sportskih programa iznosila sićušnih 30 milijuna dolara.

Mercedes je potrošio neto 130 milijuna eura na F1, nakon što se zbroje sponzorstva i nagrade. VAG troši oko 320 milijuna eura na DTM i ostale discipline.

Neka izvješća povezuju potencijalni povratak VAG-a sa austrijskim Red Bull timom – Piech ima bliski odnos sa vlasnikom Red Bulla Dietrichom Mateschitzom. No izvori kažu kako je VAG odbio Red Bull prije nekoliko godina te ako bude ulazio u F1, da će to biti sa vlastitim timom sa sjedištem u Njemačkoj.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here