– Advertisement –

Kako bi se smanjio porast prosječne temperature, automobilska industrija morala bi smanjiti emisije stakleničkih plinova. Kako se to može postići? Potičući prelazak na električna vozila te optimizirajući i produljujući životni vijek baterija.

Cilj koji se želi postići u suradnji s društvom MOBILIZE jest stvoriti održive ekosustave koji kombiniraju električnu mobilnost, pametno punjenje i ponovnu uporabu baterija za pohranu energije iz obnovljivih izvora.

– Advertisement –

Da bi to postigao, MOBILIZE kombinira svoju stručnost i stručnost ostalih sudionika, poput start-up tvrtke Green-Vision sa sjedištem u Étampesu blizu Pariza, specijalizirane za ugradnju baterija u drugom životnom vijeku u druga vozila. Osnivač tvrtke, Yann Lelong, objašnjava kako ovo partnerstvo funkcionira i što ono oživljava rabljenim baterijama iz Renaultovih električnih vozila.

Prije deset godina, grupa Renault bila je prvi proizvođač automobila, koji se okrenuo kružnoj ekonomiji i električnim vozilima. Danas se to pokazalo kao dobra odluka jer je tvrtka prva po prodaji električnih vozila u Europi i predvodnik je sektora kružnog gospodarstva zahvaljujući tvornici Re-Factory u Flinsu. Raditi na cjelokupnom životnom ciklusu baterije znači ubrzati uvođenje baterija koje su snažnije i s nižim emisijama ugljikovih oksida, no preostaje još jedan važan korak prije recikliranja baterija: prerada ili ponovna uporaba.

Svjestan potencijala koje baterija može ponuditi i ekoloških blagodati njezine prerade, Yann Lelong, inženjer po struci, ujedno i strastveni ljubitelj automobila, mehanike i elektronike, specijalizirao se za elektrifikaciju i kružnu ekonomiju. Svojom start-up tvrtkom Green-Vision, baterijama električnih vozila daje drugi život klijentima koji traže rješenja u skladu s njihovim potrebama i njihovim vrijednostima.

Partnerstvo s markom MOBILIZE omogućuje ponovnu uporabu rabljenih baterija iz Renaultovih električnih vozila, koje se – nakon gotovo deset godina dobre i vjerne službe – koriste u druge svrhe. Te baterije više nisu prikladne za uporabu u električnom vozilu, ali se mogu koristiti u mnoge druge svrhe. Tu započinje njihov novi život…budući da su još uvijek dovoljno snažne za preradu i uporabu po želji!

Novi životi su raznoliki. Tako se, na primjer, baterije mogu koristiti za pogon vozila na dva kotača: električnih bicikala, mopeda za dostavu pizze ili motocikala za postizanje brzinskih rekorda. S baterijama drugog životnog vijeka sve je moguće, uključujući i visoke performanse!

Sljedeći je primjer kamion za prodaju brze hrane, koji je redizajnirani Master Z.E., mobilna ugostiteljska jedinica bez emisija, kako u pogonu tako i u kuhinjskom prostoru. Veliku količinu električne energije potrebne za pečenje vafla, rad hladnjaka za salatu, tostera i friteza osiguravaju baterije u drugom životnom vijeku i solarne ćelije. Za normalan rad više nije potreban električni priključak ili uporaba generatora koji je bučan i ispušta neugodan miris.

Baterije drugog životnog vijeka mogu se koristiti i za transport farmaceutskih proizvoda, poput cjepiva, za koje se mora osigurati stalna i precizno kontrolirana temperatura. Kada vozač ugasi pogonski motor kombija, hladnjaci također prestaju raditi. U tom slučaju baterija u drugom životnom vijeku može osigurati potrebnu energiju, tako da isključeni motor ne utječe na hlađeni prostor.

Dakle, dodatni životni vijek prije recikliranja nije zanemariv!

– Advertisement –



Source link