Počelo se nagađati da bih Fernando Alonso mogao napustiti ekipu McLarena nakon njihovih novih problemima sa Hondinom pogonskom jedinicom nakon što je ekipa upala u probleme na predsezonskim testiranjima a dva tjedna prije početka sezone.

Podsjetimo Alonso i “rookie” u Formuli 1. Stoffel Vandoorne bili su jako ograničeni sa snagom u McLarenovoj Formuli 1 nakon testnih vožnji u Barceloni a od strane Hondine pogonske jedinice koja se opet pokazala spora u iznosu od gotovo 35 kmh (oko 45 KS) od svojih konkurenata na ravnim dijelovima staze te su se pokazali vrlo nepouzdani.
Evidentne probleme su stavili po stranu prilikom prezentiranja novog bolida a optimizam je pokušao podići novi šef Zac Brown, koji je obećao tijekom zime da će ova sezona biti pobjednička i u borbi za mjesta na postolju.
Podsjetimo se McLaren nije osvojio pojedinačnu pobjedu još od Jenson Buttonovog trijumfa na brazilskom Grand Prix u 2012.godine.
Također ekipa iz Wokinga nije osvojila Svjetsko prvenstvo konstruktora Formule 1,još od davne 1998.

McLaren je 2015.godine potpisao sa dvostrukim svjetskim prvakom Fernandom Alonsom trogodišnji ugovor i sa Buttonom kao drugim vozačem sa Hondiniom pogonskom jedinicom,ove godine zamijenio ga je Stoffel Vandoorne i sa velikim očekivanjima.
Međutim, Španjolac nije završio na postolju u svoje dvije sezone u McLarenu čak je i sezona 2015.godine bila najgora u ekipnoj povijesti natjecanja u Formuli 1.

Njegov Ugovor istječe na kraju sezone, te bih 35-godišnji Alonso lako mogao potpisali za drugu konkurentniju ekipu te se odmaknuti od McLarena možda već od ljeta i ljetne stanke.
“Moja budućnost nije moj prioritet u ovom trenutku”, rekao je Alonso na pitanje o isteku njegovog Ugovora sa McLarenom.
“Ja živim u sadašnjosti i pokušati ću uživati u sebi koliko god mogu.”
“Vozio sam na moj najbolji način.Osjećam da sam najbolji vozač vani.Ali…”
Međutim, nije uspio sakriti i svoje nezadovoljstvo sa performansama McLaenove Formule 1.,a posebno Hondine pogonske jedinice koja i nakon dvije sezone nije kako treba.
“Mi samo trebamo motor koji može pokrenuti izvrsno dizajnirani bolid i mora biti brz kao druge Formule 1. na ravnim dionicama, jer tu gibimo najviše”, dodao je Alonso.