MOTO GP Vijesti

SLUŽBENO: Dovizioso ostaje u Ducatiju, a Espargaro u Apriliji

Nakon Alexa Rinsa koji je potpisao novi ugovor sa Suzukijem, isto su učinili Aleix Espargaro s Aprilijom i Andrea Dovizioso s Ducatijem. Sva trojica potpisala su dvogodišnje ugovore.

28-godišnji Espargaro je isto kao i Rins svoj ugovor potpisao u četvrtak.

Španjolac je u Apriliju stigao 2017. iz Suzukija. Prošle godine je u ukupnom poretku završio kao 15-plasirani, a u karijeri je zabilježio samo jedan jedini podij.

Od početka ove sezone imao je brojne kvarove na svom motociklu pa zbog toga nije završio dvije utrke. U Kataru je bio 19., a u Austinu 10.

Za sve koji to još uvijek ne znaju, Aleix je dvije godine stariji brat Pola Espargara koji vozi za Red Bull KTM Factory Racing, također u MotoGP-u.

“Sretan sam što ostajem u Apriliji još dvije godine. Po prvi puta u karijeri imam potrebnu stabilnost, a to je važno za napredak i želju da rastem zajedno s ekipom”, rekao je Espargaro pri potpisivanju novog ugovora.

 

32-godišnji Dovizioso također je produžio svoj ugovor s Ducatijem.

Talijan i prošlogodišnji drugoplasirani, potpisao je dvogodišnji ugovor s tvorničkog ekipom Ducatija te će za njih voziti najmanje još u 2019. i 2020.

Dovizioso je u Ducati stigao 2013. i od tada je upisao osam pobjeda, čime je postao drugi najuspješniji vozač talijanske momčadi nakon Caseya Stonera.

Novi ugovor nije bio upitan pošto je Dovizioso pobijedio na šest utrka prošle godine, ali problem je bila plaća koja je bila osjetno manja u odnosu na onu njegovog timskog kolege Jorgea Lorenza. Nakon što je odbio prvu ponudu Ducatija, bio je u pregovorima s Suzukijem i Hondom, ali se ipak na kraju odlučio za ostanak u Ducatiju.

Nakon prve četiri utrke u 2018., Dovizioso je trenutnu petoplasirani u ukupnom poretku s 46 bodova. Na otvaranju sezone u Kataru je pobijedio, bio je šesti u Argentini, peti u Austinu, dok u Jerezu nije završio utrku.

Ivan Vrhovec

Urednik MotorsportHR-a :) Započeo svoj novinarski put, daleke 2011. i očuvao ga sve do danas. Radio sam za razne medije, poput Auto90, GP1, srpski Sportissimo Rs, jednom ranije za MotorsportHR. Da, ovo je moj drugi put ovdje. :) Stekao sam iskustvo koje je neprocjenjivo i poznanstva koja su ostala i do dan danas, neka od njih su veoma čvrsta. :)
Follow Me:

Related Posts