U životu je prošao svakakve nedaće, no ništa ga nije ugrozilo kao teška nesreća 1976. godine kad je skoro izgubio život, ali se izvukao s kompletno opečenim licem te se vratio u bolid svega dvije utrke kasnije

O životu Nikki Laude bit će napisani brojni članci. Rijetko je koji vozač u povijesti Formule 1 bio toliko karizmatičan. Jedini je uspio osvajati naslove prvaka i za momčad Ferrari i za momčad McLaren. Njegovo prijateljsko rivalstvo s Jamesom Huntom dobilo je filmsku interpretaciju, a svi mi možemo ga smatrati najzaslužnijim za drastično povećanje sigurnosti Formule 1. Posljedično i za povećanje sigurnosti u automobilima, jer se mnoga rješenja isprobana i dokazana u bolidima kasnije sele u cestovna vozila.

Naslovima prvaka okitio se 1975., 1977. i 1982. godine, u danima kad se nije aktivno utrkivao vodio je zrakoplovnu kompaniju Lauda Air, tijekom vozačke mirovine radio je kao menadžer za momčad Ferrari, a kasnije kao šef momčadi Jaguar.

Od posljedica strašne nesreće na stazi Nürburgring 1976. godine nikad se nije u potpunosti oporavio. Kompletno opečeno lice, amputirana većina desnog uha i konstantni problemi s plućima obilježili su nastavak Laudinog života. U kolovozu prošle godine otišao je na transplataciju pluća, ali problemi nisu prestajali.

Niki Lauda preminuo je u snu, 20. svibnja 2019. godine, a ostat će zapamćen kao jedan od najvećih vozača u povijesti Formule 1.

Autopress.hr